Pagina 1 van 1

Sensus Connect vind geen Wifi en geen kaarten te uploaden

Geplaatst: 28.05.2018 - 11:29
door NBu
Ik heb een tweetal vragen over mijn Sensus connect navigatie systeem uit mijn 2016 XC90

1e Als ik in het menu onder communicatie probeer te verbinden met wifi zie je hem heel ven nadenken maar helaas vind hij niets, meerder telefoons geprobeerd, en ook wifi thuis, maar helaas mocht niet baten.

Ik heb ok verbinding geprobeerd te maken via mijn telefoon (bluetooth) hij maakt keurig verbinding met mijn telefoon, bij het verbinden kan je ook aangeven voor welke functies je de telefoon wil gebruiken, hier heb ik ook internet aangevinkt maar helaas werkt dat niet. Je zou in dit menu ook onder de verbonden telefoon "verbinden met internet via telefoon" aan moeten kunnen vinken. dit lukt ook niet.

weten jullie wat ik verkeer doe?

2e Omdat ik mij navigatie kaarten niet via internetverbinding kan downloaden (zie mijn 1e vraag) heb ik geprobeerd deze te downloaden, echter wanneer ik mijn usb (FAT32) in de auto stop geeft hij alleen aan "geen afspeelbare bestanden gevonden" ik heb het met twee usb sticks geprobeerd maar helaas ik kom geen stap verder.

Wie weet raad?

alvast bedankt voor jullie reacties!

Re: Sensus Connect vind geen Wifi en geen kaarten te uploaden

Geplaatst: 28.05.2018 - 12:13
door RoaldH
Volgens mij moet je FAT32 formatteren. En heb je minimaal een 32gb USB stick nodig.

Re: Sensus Connect vind geen Wifi en geen kaarten te uploaden

Geplaatst: 28.05.2018 - 12:23
door NBu
RoaldH schreef: Volgens mij moet je FAT32 formatteren. En heb je minimaal een 32gb USB stick nodig.
Sorry Roald, je hebt gelijk. ik heb ze fat32 geformateerd (en niet de fat16 die ik in mijn bericht noemde)

Re: Sensus Connect vind geen Wifi en geen kaarten te uploaden

Geplaatst: 29.05.2018 - 19:14
door NBu
Bedankt voor het meelezen/denken. Het probleem is inmiddels opgelost.

Ik heb de accu voor een half uur losgekoppeld, hierna werkte alles weer naar behoren.