Pagina 1 van 1
Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 04.08.2018 - 22:04
door Scharlie
Beste allemaal,
iemand enig idee waarom deze terugroepactie op poten gezet wordt en hoelang de software update kan duren?
Met vriendelijke groeten,
Charly
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 04.08.2018 - 22:08
door OGA244
Niets van langs zien komen...
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 05.08.2018 - 09:42
door Ben
Scharlie schreef:
Beste allemaal,
iemand enig idee waarom deze terugroepactie op poten gezet wordt en hoelang de software update kan duren?
Met vriendelijke groeten,
Charly
Heb je een brief van de dealer gekregen waarin de terugroepactie gemeld wordt ?
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 05.08.2018 - 09:51
door Scharlie
Hallo,
de brief komt van Volvo Cars Belux "kwaliteitscontrole" en is opgemaakt op 31 juli 2018. Het betreft niet enkel de XC60 maar nog meerdere modellen MY19.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 05.08.2018 - 15:13
door Willy.VdW
Scharlie schreef:
Hallo,
de brief komt van Volvo Cars Belux "kwaliteitscontrole" en is opgemaakt op 31 juli 2018. Het betreft niet enkel de XC60 maar nog meerdere modellen MY19.
Zoals?
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 05.08.2018 - 15:25
door OGA244
In Nederland heb ik die brief nog niet gezien.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 06.08.2018 - 09:52
door casper
Geen brief ontvangen.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 06.08.2018 - 17:43
door Scharlie
Beste allemaal,
Zie brief in bijlage.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 06.08.2018 - 18:42
door Willy.VdW
Bedankt voor de brief!
Het roept wel de vraag op of, zoals bij mij het geval is, een nog maar pas geupdate wagen mogelijk ook een probleem kan hebben.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 06.08.2018 - 20:04
door casper
Willy.VdW schreef:
Bedankt voor de brief!
Het roept wel de vraag op of, zoals bij mij het geval is, een nog maar pas geupdate wagen mogelijk ook een probleem kan hebben.
Dat gebeurt toch bij elk merk.
Niks om je zorgen over te maken.
Wees blij dat ze dit doen, voorkomen is immers beter dan moeten genezen.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 07.08.2018 - 16:31
door Scharlie
Vandaag mail gekregen van de dealer. Het zou in theorie een uurtje duren om de update uit te voeren.
Dus een van de dagen even naar de dealer om dit op te lossen.
Greets,
Charly
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 22.08.2018 - 12:22
door k.monsma
Vandaag is mijn XC60 T8 MY2019 voor het eerst naar de Volvo garage in Sneek geweest.
Had bij de terugroepactie onder de aandacht gebracht en direct een afspraak gemaakt. De parkeersensoren werken nu (weer). Perfecte en snelle service.
Re: Terugroepactie "Parc Assist"
Geplaatst: 30.08.2018 - 20:33
door Scharlie
Hoi hoi,
gisteren de update van de terugroepactie laten doen. Ongeveer 3/4 uur heeft dit geduurd.
Greetz,
Charly