Niet alle contacten van iPhone worden gesynchroniseerd (XC60)
Geplaatst: 20.08.2018 - 11:40
Mijn XC60 (nieuw; aanschaf in 2017) synchroniseert vanaf de aanschaf van de Volvo niet alle contacten uit mijn iPhone. Slechts een gedeelte van alle namen / telefoonnummers uit mijn iPhone worden overgenomen.
Mijn dealer komt zelf niet uit het probleem en zegt het probleem te hebben ge-escaleerd te hebben naar het 'technisch innovatiecentrum in Belgie'. Een tweede keer werd 'Duitsland' genoemd. Ik zou horen wat de uitkomst daarvan was.
Aangezien ik na een jaar nog niets had gehoord, heb ik recent opnieuw bij mijn servicedealer geïnformeerd. Een nieuwe contactpersoon daar stelde voor om mijn telefoon te koppelen / te testen in een andere XC60 (die uit Duitsland afkomstig was).
Dat leerde dat wél alle contacten gesynchroniseerd worden. Het probleem zit dus in mijn Volvo en lijkt op een bug in de software van mijn XC60.
Mijn dealer was op dat moment niet in staat om de software-versies van beide Volvo´s uit te lezen zodat we dat niet konden vergelijken. Wel viel mij op dat in de (uit Duitsland afkomstige XC60) er ook meer informatie onder 'Service' stond, wat voor mij ook een aanwijzing is dat er sprake is van verschillende softwareversies.
Iemand ander hier ook ervaring mee / wie weet een oplossing waarmee ik de Dealer kan helpen op het juiste spoor te komen?
Dank alvast.
Mvg. Bert Klaver
Mijn dealer komt zelf niet uit het probleem en zegt het probleem te hebben ge-escaleerd te hebben naar het 'technisch innovatiecentrum in Belgie'. Een tweede keer werd 'Duitsland' genoemd. Ik zou horen wat de uitkomst daarvan was.
Aangezien ik na een jaar nog niets had gehoord, heb ik recent opnieuw bij mijn servicedealer geïnformeerd. Een nieuwe contactpersoon daar stelde voor om mijn telefoon te koppelen / te testen in een andere XC60 (die uit Duitsland afkomstig was).
Dat leerde dat wél alle contacten gesynchroniseerd worden. Het probleem zit dus in mijn Volvo en lijkt op een bug in de software van mijn XC60.
Mijn dealer was op dat moment niet in staat om de software-versies van beide Volvo´s uit te lezen zodat we dat niet konden vergelijken. Wel viel mij op dat in de (uit Duitsland afkomstige XC60) er ook meer informatie onder 'Service' stond, wat voor mij ook een aanwijzing is dat er sprake is van verschillende softwareversies.
Iemand ander hier ook ervaring mee / wie weet een oplossing waarmee ik de Dealer kan helpen op het juiste spoor te komen?
Dank alvast.
Mvg. Bert Klaver