Ik ben nieuw hier op het forum en ook (zo goed als) nieuw als Volvo-rijder. Momenteel rijdt ik sinds juli met een V40 D2 automaat. Mijn pa rijdt al een jaar met een V90, en ik was helemaal weg van die auto. Toen ik nu de keuze mocht maken voor een bedrijfswagen (en tevens eerste eigen nieuwe auto) had ik dus snel beslist dat het de nieuwe V60 zou worden. Ik ben eigenlijk al m'n hele leven een grote BMW liefhebber, maar zo ongeveer alles wat ze sinds 2007 hebben gemaakt gaat wat mij betreft enkel maar (steil) bergaf. De huidige 3 reeks is ook reeds heel verouderd. Makkelijke keuze dus!
Twee weken geleden liet de dealer me een testrit maken met een manuele D3 en die reed duidelijk helemaal anders dan de V90. Een stuk scherper, minder licht stuurgevoel en iets strakker afgeveerd. Helemaal wat ik wou. De knoop is dan ook snel doorgehakt. Het is een T5 Momentum geworden in Bright Silver metallic met Charcoal interieur met sportzetels, sportstuur en linear lime inleg. Verder zit er ook nog een navigatiepack, light pack, BLIS, keyless, trekhaak,... op.
Levering bij de dealer reeds in week 39 bevestigd door de fabriek als alles goed gaat