Tweedehandse S80 op Curacao
Geplaatst: 26.09.2006 - 23:49
Hallo Allemaal,
Na een heleboel minder leuke ervaringen met mijn 1995 850 GLT heb ik besloten deze aan de kant te zetten om plaats te maken voor een gewoon bakkie. En net nu ik dat besloten heb zie ik een prachtig metallic blauwe S80 T6 uit 2002 met nog geen 50.000 op de teller en gegarandeerd van eerste eigenaar. Redelijke vraagprijs, 47.000 gulden, dat is omgerekend 21.000 Eu. Auto is in nieuw staat, maar mijn 850 ervaring heeft geleerd dat dat niet veel zegt. Bijvoorbeeld verdamper van de airco vernieuwen( de airco staat altijd aan op Curacao!) betekent geen werkende metertjes op het dashboard daarna, geen alarm meer etcetc. Ook breken plastic dingen door uitdroging snel af en en valt de isolatie geheel verpoeierd van de draden en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, deze S80 is wel zo mooi dat ik jullie graag de vraag stel: wat zijn de zwakke plekken en waar moet ik op letten.
Bij voorbaat dank, groeten uit de zon, Viewie
Na een heleboel minder leuke ervaringen met mijn 1995 850 GLT heb ik besloten deze aan de kant te zetten om plaats te maken voor een gewoon bakkie. En net nu ik dat besloten heb zie ik een prachtig metallic blauwe S80 T6 uit 2002 met nog geen 50.000 op de teller en gegarandeerd van eerste eigenaar. Redelijke vraagprijs, 47.000 gulden, dat is omgerekend 21.000 Eu. Auto is in nieuw staat, maar mijn 850 ervaring heeft geleerd dat dat niet veel zegt. Bijvoorbeeld verdamper van de airco vernieuwen( de airco staat altijd aan op Curacao!) betekent geen werkende metertjes op het dashboard daarna, geen alarm meer etcetc. Ook breken plastic dingen door uitdroging snel af en en valt de isolatie geheel verpoeierd van de draden en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, deze S80 is wel zo mooi dat ik jullie graag de vraag stel: wat zijn de zwakke plekken en waar moet ik op letten.
Bij voorbaat dank, groeten uit de zon, Viewie