On Call activeren?
Geplaatst: 03.12.2018 - 15:39
Hallo allemaal,
Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Jasper, 36 jaar en woon in Malden. Rij al sinds 2012 Volvo. Begonnen met de toen laatste V50 Limited Edition, nu een V40 d2, en sinds afgelopen weekend een v60 d4 2013 ivm een andere baan per januari waardoor ik de v40 moet inleveren.
Nu zit er werkelijk alles op wat er op kan zitten, waaronder ook on-call. Alleen heb ik geen pincode. Nu staat er op internet dat je dan gewoon de on-call knop kan indrukken en dan verbinding maakt met de on-call help desk. Maar dit werkt nu niet eens. In het scherm staat dat on-call niet geactiveerd is.
Lijkt me logisch dat dit wel het geval moet zijn. Maar kan dit zonder pincode? Ik heb een beetje een kip-ei gevoel?
Wie kan me vertellen hoe dit zit?
Ook lijkt de bestuurdersdeur niet goed op keyless (lees niet) te reageren terwijl alle andere deuren dit wel doen. Al een boel gelezen op dit forum van mensen die dit ook hadden maar is dit ook nog zelf te doen?
Groeten,
Jasper
Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Jasper, 36 jaar en woon in Malden. Rij al sinds 2012 Volvo. Begonnen met de toen laatste V50 Limited Edition, nu een V40 d2, en sinds afgelopen weekend een v60 d4 2013 ivm een andere baan per januari waardoor ik de v40 moet inleveren.
Nu zit er werkelijk alles op wat er op kan zitten, waaronder ook on-call. Alleen heb ik geen pincode. Nu staat er op internet dat je dan gewoon de on-call knop kan indrukken en dan verbinding maakt met de on-call help desk. Maar dit werkt nu niet eens. In het scherm staat dat on-call niet geactiveerd is.
Lijkt me logisch dat dit wel het geval moet zijn. Maar kan dit zonder pincode? Ik heb een beetje een kip-ei gevoel?
Wie kan me vertellen hoe dit zit?
Ook lijkt de bestuurdersdeur niet goed op keyless (lees niet) te reageren terwijl alle andere deuren dit wel doen. Al een boel gelezen op dit forum van mensen die dit ook hadden maar is dit ook nog zelf te doen?
Groeten,
Jasper