T4 by Heinz
Geplaatst: 17.12.2018 - 11:17
T4 getuned dr Heinz
Meting vooraf; 173 PK (179 spec), 277 Nm (240 spec)
Meting nadien; 193 pk, 330 Nm
Verschil; Koppel duidelijk aanwezig, schat vanaf 2500 zeer duidelijk verschil te merken.
Ik vond hem al vlot, nu is kickdown niet meer nodig, waardoor hij nu niet meer schakelt maar wel vlot vooruitgaat, voor mij rijdt hij nu aangenamer.
0/100 gemeten met app via BT adaptor in obd; 7.4 sec, geen idee wat dat voordien was, weg was nog nat van ontdooide sneeuw dus ik denk dat hij nog ietske beter kan.
maar vooral belangrijker gaat het verbruik zijn, dat volg ik nog op.
Enkel te gebruiken nadat motor op temp is...5 km zeer rustig aan.
Meting vooraf; 173 PK (179 spec), 277 Nm (240 spec)
Meting nadien; 193 pk, 330 Nm
Verschil; Koppel duidelijk aanwezig, schat vanaf 2500 zeer duidelijk verschil te merken.
Ik vond hem al vlot, nu is kickdown niet meer nodig, waardoor hij nu niet meer schakelt maar wel vlot vooruitgaat, voor mij rijdt hij nu aangenamer.
0/100 gemeten met app via BT adaptor in obd; 7.4 sec, geen idee wat dat voordien was, weg was nog nat van ontdooide sneeuw dus ik denk dat hij nog ietske beter kan.
maar vooral belangrijker gaat het verbruik zijn, dat volg ik nog op.
Enkel te gebruiken nadat motor op temp is...5 km zeer rustig aan.