Upgrade High performance naar Dynaudio Premium

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
PeterHettema
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15.02.2019 - 12:01

Ik ben inmiddels de trotse eigenaar geworden van een mooi S80 T6 met een high performance installatie aan boord. Nu wil ik het
maximale uit halen en begrijp dat de premium Dynaudio set helemaal top is. Nu kan ik aan een speaskerset komen maar moet ik de
versterker nu ook vervangen en zo ja welke moet ik dan hebben. Nu zit er een rechthoekige doos onder de passagiers stoel. Het bouwjaar is 2010
en uit verschillende bronnen hoor ik dat je een andere module kunt plaatsen mits uit het zelfde bouwjaar om te voorkomen dat de software
de boel niet pikt. Heeft iemand een idee welke versterker ik moet hebben en welk typenummer dit.
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04

Speakers vervangen kan altijd als je kwaliteit mist, wil je ook iets meer gas geven dan ontkom je er niet aan om een passende versterker te kopen. Volvotune uit Elst is, voor zover ik weet, de enige in NL die dit softwarematig recht kan breien.
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

Om premium audio volledig te kunnen gebruiken moet je ook de versterker vervangen en de centerspeaker plaatsen. Alleen de speakers vervangen kan ook maar dan krijg je geen surround sound.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”