Hallo,
De radio display van mijn volvo v50 stoort enorm. De helft vh display bevat strepen. Nu heb ik een vervangend display gekocht met hetzelfde part no maar deze geeft zwart beeld. Moet er verder nog iets gebeuren of zou dit ' Plug and Play' moeten zijn.
Display via onderdelenlijn.nl besteld.
Alvast bedankt voor de info!
Volvo V50 radio display vervangen
- NicoV40
- 4th Gear member
Geen plug & play. Beveiliging op het MOST-circuit zorgt ervoor dat je niks zomaar kan uitwisselen. Toch niet zonder wat omwegen.
Neem je defecte display unit. Aan de achterzijde vind je 3 schroeven dacht ik. Alle 3 los schroeven. Dan kan je met behulp van een paar platte schroevendraaiers de frontplaat met het scherm erop, en uiteindelijk ook de printplaat uit de zwarte behuizing trekken.
Doe hetzelfde met vervangende display.
Display zelf losmaken van je defecte unit. 2 kabetjes (en mss ook schroefjes, ben ik niet meer zeker)
Display van de nieuwe unit monteren op de printplaat van de defecte. Alles terug monteren in omgekeerde volgorde en je beeld zou het moeten doen.
Zo heb ik het ook onlangs gedaan.
Neem je defecte display unit. Aan de achterzijde vind je 3 schroeven dacht ik. Alle 3 los schroeven. Dan kan je met behulp van een paar platte schroevendraaiers de frontplaat met het scherm erop, en uiteindelijk ook de printplaat uit de zwarte behuizing trekken.
Doe hetzelfde met vervangende display.
Display zelf losmaken van je defecte unit. 2 kabetjes (en mss ook schroefjes, ben ik niet meer zeker)
Display van de nieuwe unit monteren op de printplaat van de defecte. Alles terug monteren in omgekeerde volgorde en je beeld zou het moeten doen.
Zo heb ik het ook onlangs gedaan.
Laatst gewijzigd door NicoV40 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex V40 classic rijder, nu P1 rijder
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie
Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk
Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie

Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk

Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)

- Nomad
- 5th Gear member
Of even het software pakket MOST-OFF laten laden, dan kun je alle componenten zo uitwisselen als dat nodig is.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
S60, V60 en XC60 fans op Facebook
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
S60, V60 en XC60 fans op Facebook