waarschuwing steenmarters in mijn nieuwe Volvo xc40

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Tinker55
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 26.05.2019 - 21:25

renebrs schreef: In mijn Volvo xc40 heb ik het een half jaar gelden het Stop en go 8 plus systeem ingebouwd (ongeveer € 160,00) - werkt op 2 batterijen en geeft hoogspanning af op 12 plaatjes . Kun je makkelijk zelf inbouwen. Werkt tot nu toe feilloos. En ik zie de marters op mijn camera zowat elke dag rond de auto lopen. Maar gaan er verder met een grote boog omheen. Ze weten volgens mij al dat ze een flinke opdonder krijgen als ze onder de motorkap lopen.
https://www.ebay.de/itm/Stop-Go-8-Plus- ... 2079713433
Kun je aangeven waar en hoe je dit systeem ingebouwd hebt?
renebrs
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 24.12.2014 - 19:56

Je maakt met het meegeleverde beugeltje het gele doosje vast aan de wand van de motorruimte. De zwarte brede kabel laat je door de motorruimte gaan en daar bevestig je de 6 metalen plaatjes aan (druk je in de kabel) - de metalen plaatjes bevestig je dan weer met tie wraps aan daar waar het kan. Is echt heel simpel. Alles bij elkaar kost het je een half uurtje.
Gebruikersavatar
RoaldH
6th Gear member
Berichten: 3919
Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
Locatie: Utrecht

renebrs schreef: Je maakt met het meegeleverde beugeltje het gele doosje vast aan de wand van de motorruimte. De zwarte brede kabel laat je door de motorruimte gaan en daar bevestig je de 6 metalen plaatjes aan (druk je in de kabel) - de metalen plaatjes bevestig je dan weer met tie wraps aan daar waar het kan. Is echt heel simpel. Alles bij elkaar kost het je een half uurtje.
Maak eens een foto...
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
Tinker55
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 26.05.2019 - 21:25

renebrs schreef: Je maakt met het meegeleverde beugeltje het gele doosje vast aan de wand van de motorruimte. De zwarte brede kabel laat je door de motorruimte gaan en daar bevestig je de 6 metalen plaatjes aan (druk je in de kabel) - de metalen plaatjes bevestig je dan weer met tie wraps aan daar waar het kan. Is echt heel simpel. Alles bij elkaar kost het je een half uurtje.
Dank voor je uitleg; mocht je nog gelegenheid hebben voor een fotootje...
Plaats reactie

Terug naar “XC40”