Keuzestress
Geplaatst: 25.04.2019 - 22:13
Hallo allen,
Ik zit met het volgende dilemma betreffende het verlagen van mijn C30 T5; KW Variant 1 of de Bilstein/Eibach B12 Pro Kit.
De auto staat nu op de standaard schokbrekers + veren en heeft dus redelijk wat lucht in de wielkasten, met name achter. Ik wil de auto daarom verlagen om de wielkasten wat meer te vullen, maar niet overdreven. Ik heb alleen geen idee hoeveel de setjes werkelijk verlagen. De specificaties geven 30mm aan, dit lijkt mij vrij weinig.
Het is m’n dagelijkse auto en rijdt er zo’n 400km per week mee. Een stukje comfort is dus belangrijk.
De auto heeft nu net 100k gereden, dus naar mijn mening geen slecht moment om ook meteen de schokbrekers te vervangen.
Zomers rijd ik op 19” BBS CK007 velgen en in de winter op de 18” Atreus velgen, voor jullie beeld.
Hier ben ik naar op zoek
Wellicht kunnen jullie aangeven welke van de twee, of natuurlijk een ander alternatief, volstaat.
Ik zit met het volgende dilemma betreffende het verlagen van mijn C30 T5; KW Variant 1 of de Bilstein/Eibach B12 Pro Kit.
De auto staat nu op de standaard schokbrekers + veren en heeft dus redelijk wat lucht in de wielkasten, met name achter. Ik wil de auto daarom verlagen om de wielkasten wat meer te vullen, maar niet overdreven. Ik heb alleen geen idee hoeveel de setjes werkelijk verlagen. De specificaties geven 30mm aan, dit lijkt mij vrij weinig.
Het is m’n dagelijkse auto en rijdt er zo’n 400km per week mee. Een stukje comfort is dus belangrijk.
De auto heeft nu net 100k gereden, dus naar mijn mening geen slecht moment om ook meteen de schokbrekers te vervangen.
Zomers rijd ik op 19” BBS CK007 velgen en in de winter op de 18” Atreus velgen, voor jullie beeld.
Hier ben ik naar op zoek
Wellicht kunnen jullie aangeven welke van de twee, of natuurlijk een ander alternatief, volstaat.