Pagina 1 van 1

Terugroepactie

Geplaatst: 16.07.2020 - 16:21
door Dieker1
Hallo allemaal,
Sinds vorige week eigenaar van een lichtblauwe V60 D2 Nordic+ uit 2016. Bevalt tot op heden meer dan prima!

Morgen een afspraak bij een lokale dealer om de Volvo On Call even te regelen maar ook nog een terugroepactie af te handelen.
Meer mensen al deze actie laten repareren? Het betreft de montage van een extra ontluchtingsslang t.b.v. het koelsysteem. Zie bijlage.

Heeft iemand hier toevallig dit al bij de hand gehad. Er zijn best veel types betroffen volgens het document (al wordt er geen motortype genoemd).
Het is wel wat kort dag natuurlijk mede omdat de publicatiedatum 6-7-2020 is.

Hebben jullie nog tips wat ik morgen nog even extra kan navragen?
Bv. de laatste versies van de software/navigatie?

Ben benieuwd!

Terugroepactie

Geplaatst: 16.07.2020 - 19:31
door The Mechanic
Misschien willen ze (kostenloos) Service 2.0 laden, navigatie update duurt 1.40 minuten, kun je eventueel ook zelf uitvoeren

https://www.volvocars.com/nl/support/do ... mca/europa

Terugroepactie

Geplaatst: 16.07.2020 - 19:46
door Dieker1
Thanks! Ik zal het morgen eens navragen 😉

Terugroepactie

Geplaatst: 18.07.2020 - 07:27
door Dieker1
Geen software updates gedaan. Dat doen ze bij een reguliere onderhoudsbeurt. Da's wel een manier om de beurten bij de dealer te laten doen.... Dit wil ik eigenlijk gewoon zelf uitvoeren.

Verder het koelslangetje aangelegd. Stelde niet veel voor aangezien ze zo klaar waren.