Pagina 1 van 1
Geen verbinding met service
Geplaatst: 06.08.2020 - 17:33
door Risrael
Beste mensen,
De laatste tijd krijg ik vaak via het downloadcentrum van de Sensus de melding "Geen verbinding met service".
Ik heb gewoon internet en de blauwe cirkel draait lang (zoekt naar updates) waarna het eindigt met bovenstaande melding. Ga ik dan uit de app, door eerst een andere app te starten en daarna weer terug dan heb ik wel direct verbinding en meteen de melding "Geen updates".
Hebben jullie dit ook?
Geen verbinding met service
Geplaatst: 07.08.2020 - 18:06
door Roadrunner79
Ik zal eens kijken dit weekend als ik weer kan geniet van het Volvo comfort. Er rapporteer er morgen op terug.
Heb wel al lang geen kaartenupdates gezien, jullie ook? Ze kwamen eerst iedere twee maanden nu al vier maanden niet meer.
Dadelijk is er een nieuwe rotonde aangelegd die mijn kaart niet heeft, dat is natuurlijk een onoverkomelijk probleem.

Geen verbinding met service
Geplaatst: 07.08.2020 - 20:45
door jalex_h
Hier hetzelfde fenomeen. Overigens ook bij het weerbericht.
Dat er geen updates zijn, klopt wel. Volgens de website zijn de laatste kaarten van april. Als je er naar gaat vragen, denk ik dat Corona in het antwoord voor gaat komen...
Geen verbinding met service
Geplaatst: 08.08.2020 - 14:06
door Roadrunner79
Bij mij werkte het vanochtend zoals het hoort, gewoon meteen verbinding (en geen updates).
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik gebruik het ingebouwde modem met een aparte simkaart. Zou dat verschil maken?
Geen verbinding met service
Geplaatst: 08.08.2020 - 16:15
door jalex_h
Ik heb er ook een losse simkaart in zitten en had vanochtend geen verbinding.
Geen verbinding met service
Geplaatst: 08.08.2020 - 21:35
door Risrael
Ook ik heb een aparte sim en dus regelmatig geen verbinding met service terwijl andere internet apps werken
Geen verbinding met service
Geplaatst: 06.09.2020 - 17:43
door jalex_h
Roadrunner79 schreef: ↑07.08.2020 - 18:06Heb wel al lang geen kaartenupdates gezien, jullie ook? Ze kwamen eerst iedere twee maanden nu al vier maanden niet meer.
Dadelijk is er een nieuwe rotonde aangelegd die mijn kaart niet heeft, dat is natuurlijk een onoverkomelijk probleem.

Bij mij geeft de Sensus sinds gisteren aan dat er weer kaartupdates beschikbaar zijn. Via
https://www.volvocars.com/nl/support/do ... spa/europa is de hele bups in 1 keer te updaten.
Geen verbinding met service
Geplaatst: 06.01.2025 - 09:52
door Almerev70
Goedemorgen Risrael,
Is al een tijdje terug maar weet je nog hoe dit bij is gegaan?
Ik heb sinds een week ook deze melding, en heb geen idee hoe ik het kan oplossen.
Geen verbinding met service
Geplaatst: 06.01.2025 - 11:12
door Risrael
Hoi Almerev70,
Dat is lang geleden. Volgens mij heeft het zichzelf toen opgelost. Ik vermoed dat de internetverbinding (in ieder geval van het Sensus systeem) loopt via de servers van Volvo zelf. Als je dan wel internet hebt maar de servers van Volvo liggen eruit dan krijg je dit.