Pagina 1 van 1
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 08:51
door Marcnij
Voor wie het interesseert:
Deze ochtend trof ik een test van de XC40 recharge aan in de Stentor.
Ik neem aan dat deze daarmee in alle regionale bladen van DPG en het AD staat.
Ik denk niet dat ik vanwege copyright een PDF mag uploaden, dus naar de kiosk voor deze test.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 09:04
door TonH53
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 09:07
door Marcnij
Ik wist niet dat het ook al online stond.
Zo verkoop je toch ook geen kranten meer? Als je content gelijk online staat.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 09:31
door Hans Eilander
Marcnij schreef: ↑09.10.2020 - 09:07 Zo verkoop je toch ook geen kranten meer? Als je content gelijk online staat.
Maar Marc, je koopt toch geen krant alleen voor het autonieuws? Daar gaat het toch meer om algemene info? ik lees sinds kort weer Autoweek. (voor het autonieuws)

XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 11:04
door Fredhead
Ben ergens wel verbaasd over het lage trekgewicht, met 170 pk en net geen 400 nm op ook dik 2,2ton trek ik 2800 kilo.
Dat moet met het vermogen van de XC40 toch wel meer mogen zijn, of men heeft het gewicht van de brandstofgestookte broertjes aangehouden.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 12:27
door TonH53
Marcnij schreef: ↑09.10.2020 - 09:07
Ik wist niet dat het ook al online stond.
Zo verkoop je toch ook geen kranten meer? Als je content gelijk online staat.
Ik koop ook geen kranten meer, maar heb wel een digitaal abonnement. In de "gratis" on-line versie staat vaak alleen een summiere versie van het bericht; met een abo kan je het hele artikel lezen.
Verder verdient de krant ook geld door het tonen van reklame en ze verdienen meer als je op één van die plaatjes klikt.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 16:59
door V480-S60
fredhead schreef: ↑09.10.2020 - 11:04
Ben ergens wel verbaasd over het lage trekgewicht, met 170 pk en net geen 400 nm op ook dik 2,2ton trek ik 2800 kilo.
Dat moet met het vermogen van de XC40 toch wel meer mogen zijn, of men heeft het gewicht van de brandstofgestookte broertjes aangehouden.
Het trekgewicht is zelfs minder dan bij de meeste van de ICE-versies. We hebben er toen naar gevraagd bij de bijeenkomst in Beesd. Ze gaven niet echt een duidelijk antwoord wat de reden was. En ze waren ook niet echt blij dat ie in Duitsland (onder bepaalde voorwaarden) 1800 kg mag trekken.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 09.10.2020 - 20:07
door Fredhead
V480-S60 schreef: ↑09.10.2020 - 16:59
fredhead schreef: ↑09.10.2020 - 11:04
Ben ergens wel verbaasd over het lage trekgewicht, met 170 pk en net geen 400 nm op ook dik 2,2ton trek ik 2800 kilo.
Dat moet met het vermogen van de XC40 toch wel meer mogen zijn, of men heeft het gewicht van de brandstofgestookte broertjes aangehouden.
Het trekgewicht is zelfs minder dan bij de meeste van de ICE-versies. We hebben er toen naar gevraagd bij de bijeenkomst in Beesd. Ze gaven niet echt een duidelijk antwoord wat de reden was. En ze waren ook niet echt blij dat ie in Duitsland (onder bepaalde voorwaarden) 1800 kg mag trekken.
Kijk daar echt van op, een hybride Outlander of een Tesla model X daar kan echt nog iets achter.
Je loopt ook heel wat potentiële klanten mis zou ik denken, want op zich kan je prima met de caravan op pad met zo'n auto mits je de reis goed zou plannen.
XC40 Recharge in de krant
Geplaatst: 10.10.2020 - 09:39
door V480-S60
Een Outlander PHEV mag ook "slechts" 1500 kg trekken. Een XC40 P8 recharge mag ook 1500 kg trekken. Dus dat is vergelijkbaar.
De Tesla X is een ander verhaal.