Pagina 1 van 1

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 11:21
door nikagl
Zie onderstaande (vanuit ander forum):
gG4MhbYYbr7vmU3TlwftXpnF.jpg

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 11:41
door Walter
Dus er deelt iemand interne documenten van Volvo....

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 11:45
door nikagl
Geen idee waar het vandaan komt... stond op tweakers... Als volvo de info openbaar zou delen (met een duidelijke disclaimer dat er geen rechten aan kunnen worden verleend) zou fijn zijn :) Geldt overigens ook voor de software versies en wijzigingen die in de updates hebben plaatsgevonden... nu maken ze er een aardige puzzel van die alleen maar spookverhalen bij de consument veroorzaakt...

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 13:51
door Walter
Het is een intern document dit, de meeste recente. En als dit online blijft zwerven terwijl er al wijzigingen zijn, dan krijg je juist onduidelijkheid.

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 15:15
door mga1600
Walter schreef: 03.02.2021 - 13:51 Het is een intern document dit, de meeste recente. En als dit online blijft zwerven terwijl er al wijzigingen zijn, dan krijg je juist onduidelijkheid.
Walter, no offence, maar ik had dit ook gezien destijds op tweakers. Het was afkomstig van iemand die het bij aflevering van zijn P8 (eind vorig jaar) had gekregen.
Hij wilde perse weten wat hij wel/niet kon verwachten - nadat hij kort daarvoor te horen had gekregen dat de app weer eens was uitgesteld en het geloof in een goede afloop kwijt was geraakt..... Voor een EV die opgewarmd moet worden voor een betere range en die in sommige gevallen een paar honderd meter verderop aan een laadpaal staat te laden is zo’n app essentieel. Dus ik snap hoe dit lijstje tot stand is gekomen en gedeeld tussen aspirant P8 rijders, want je kunt toch niet verwachten dat mensen lijdzaam zonder informatie gaan zitten afwachten tot het de leverancier behaagd de informatie te geven?

Om rondzwervende en mogelijk verouderende informatie te vermijden zou Volvo zou dit soort dingen beter rechtstreeks aan de klanten moeten communiceren zoals Polestar dat doet, toch? Maar helaas doet Volvo Nederland niets op dit gebied.

Uitrol VoC, etc.

Geplaatst: 03.02.2021 - 15:39
door Walter
Als deze van december is, moet er een recentere zijn. Ben het met jullie eens dat het te stil is. Maar dat ga ik niet kunnen veranderen. Ook ga ik geen interne stukken delen.

Mijn persoonlijke idee over de app is dat deze niet is uitgesteld maar dat de Nederlandse leveringen naar voren gehaald zijn. De wereldwijde introductie is binnenkort, dan verwacht ik dat de app vrijgegeven wordt.