Ervaring met dealer in Breda
Geplaatst: 28.10.2006 - 08:25
Tegen beter weten in heb ik gisteren Agnetha (mijn 850 TDI) naar de dealer in Breda gebracht. Reden? Startproblemen met een koude motor.
En stom natuurlijk van mij, ik heb binnen de club om tips gevraagd die ik netjes verwerkt heb ik een mail richting deze dealer om het storingsbeeld compleet te krijgen. Dus toen ik gistermiddag de auto bracht en het geheel met beide heren van de werkplaatsreceptie doornam, werd het me al (weer) snel duidelijk hoe de vlag er voor hangt.
Ze zitten daar niet te wachten op mensen voor wie een Volvo meer is dan alleen maar een blik op 4 wielen. Want alles wat ik suggereerde was niet waar, klopte niet, en ga zo maar door. Nee, ik zag het toch verkeerd, etc. Iemand uit laten spreken was er niet bij, vooral niet als ik aan info refereerde die ik via de club had. Gevraagd wanneer men dacht aan de auto te beginnen kreeg ik als antwoord "in de loop van de ochtend".
Dus toen ik om 11:30 belde met de vraag of men al iets wist kreeg ik de (verwachte) opmerking dat men nog niet aan de auto was begonnen. Daarop vertel ik dat ze niks meer moesten doen omdat ik de auto op kwam halen aangezien ik 's middags nog weg moest (hadden ze gisteren maar moeten luisteren/me uit moeten laten praten). "Oh? ..... hoe snel bent u hier?" "Met een halfuur".
Kom ik daar aan, geen Agnetha buiten. En ja hoor.. na 5 minuten wachten werd ze buiten gezet en kreeg ik te horen dat ze niks hadden kunnen vinden. Waarop ik droog opmerkte dat ze hopelijk niet te veel tijd er in gestopt hebben aangezien ik die niet van plan ben te betalen. "OH?" "Ja, want ik heb specifiek gezegd dat er niks meer gedaan moest worden".
Nou, om een lang verhaal heel erg kort te maken, ik ben op een ongelooflijk slechte en klantonvriendelijke manier behandeld. Uitgemaakt voor "flauw" (omdat ik geen 30 minuten arbeidsloon wil betalen) en op mijn opmerking dat het me duidelijk is geworden dat zij niet zitten te wachten op mensen die er meer vanaf weten dan de gemiddelde berijder kreeg ik doodleuk te horen dat ik "er helemaal niks van af weet".
Ongelooflijk! Behandeld en in de hoek gezet als een snotneus ten overstaan van anderen.... Klantvriendelijk?
En helemaal mooi werd het toen ik zei dat het wel erg opvallend is dat ik van diverse clubleden uit de buurt allemaal dezelfde negatieve reacties over deze dealer te horen kreeg. Reactie? "Nou, dan ben ik blij dat ik geen lid ben van die club".
:x :x :x
Wat een groot verschil met Hooftman (in Waddinxveen). Toen ik diezelfde ochtend met de werkplaatschef belde om wat te vragen over de gloeispiralen (wel of geen lampje tijdens het op contact zetten en bij welke temperatuur moet je voorgloeien) kreeg ik gewoon antwoord (terwijl hij het superdruk had omdat 'ie die middag vrij was) en zelfs het nodige per fax toegestuurd ..... =D>
Kunnen ze in Breda nog wat van leren.... stelletje autoritaire arogante ballen.
Maar goed, de adrenaline is al behoorlijk gezakt en Agnetha's rookwolk is inmiddels vervlogen. Dit muisje krijgt nog een hele dikke staart. Ik zal dit weekend het hele verhaal eens rustig op papier zetten en richting Beesd faxen. Ben benieuwd hoe ze daar hierover denken.
En stom natuurlijk van mij, ik heb binnen de club om tips gevraagd die ik netjes verwerkt heb ik een mail richting deze dealer om het storingsbeeld compleet te krijgen. Dus toen ik gistermiddag de auto bracht en het geheel met beide heren van de werkplaatsreceptie doornam, werd het me al (weer) snel duidelijk hoe de vlag er voor hangt.
Ze zitten daar niet te wachten op mensen voor wie een Volvo meer is dan alleen maar een blik op 4 wielen. Want alles wat ik suggereerde was niet waar, klopte niet, en ga zo maar door. Nee, ik zag het toch verkeerd, etc. Iemand uit laten spreken was er niet bij, vooral niet als ik aan info refereerde die ik via de club had. Gevraagd wanneer men dacht aan de auto te beginnen kreeg ik als antwoord "in de loop van de ochtend".
Dus toen ik om 11:30 belde met de vraag of men al iets wist kreeg ik de (verwachte) opmerking dat men nog niet aan de auto was begonnen. Daarop vertel ik dat ze niks meer moesten doen omdat ik de auto op kwam halen aangezien ik 's middags nog weg moest (hadden ze gisteren maar moeten luisteren/me uit moeten laten praten). "Oh? ..... hoe snel bent u hier?" "Met een halfuur".
Kom ik daar aan, geen Agnetha buiten. En ja hoor.. na 5 minuten wachten werd ze buiten gezet en kreeg ik te horen dat ze niks hadden kunnen vinden. Waarop ik droog opmerkte dat ze hopelijk niet te veel tijd er in gestopt hebben aangezien ik die niet van plan ben te betalen. "OH?" "Ja, want ik heb specifiek gezegd dat er niks meer gedaan moest worden".
Nou, om een lang verhaal heel erg kort te maken, ik ben op een ongelooflijk slechte en klantonvriendelijke manier behandeld. Uitgemaakt voor "flauw" (omdat ik geen 30 minuten arbeidsloon wil betalen) en op mijn opmerking dat het me duidelijk is geworden dat zij niet zitten te wachten op mensen die er meer vanaf weten dan de gemiddelde berijder kreeg ik doodleuk te horen dat ik "er helemaal niks van af weet".
Ongelooflijk! Behandeld en in de hoek gezet als een snotneus ten overstaan van anderen.... Klantvriendelijk?
En helemaal mooi werd het toen ik zei dat het wel erg opvallend is dat ik van diverse clubleden uit de buurt allemaal dezelfde negatieve reacties over deze dealer te horen kreeg. Reactie? "Nou, dan ben ik blij dat ik geen lid ben van die club".
:x :x :x
Wat een groot verschil met Hooftman (in Waddinxveen). Toen ik diezelfde ochtend met de werkplaatschef belde om wat te vragen over de gloeispiralen (wel of geen lampje tijdens het op contact zetten en bij welke temperatuur moet je voorgloeien) kreeg ik gewoon antwoord (terwijl hij het superdruk had omdat 'ie die middag vrij was) en zelfs het nodige per fax toegestuurd ..... =D>
Kunnen ze in Breda nog wat van leren.... stelletje autoritaire arogante ballen.
Maar goed, de adrenaline is al behoorlijk gezakt en Agnetha's rookwolk is inmiddels vervlogen. Dit muisje krijgt nog een hele dikke staart. Ik zal dit weekend het hele verhaal eens rustig op papier zetten en richting Beesd faxen. Ben benieuwd hoe ze daar hierover denken.