Magazine A Product of Free Will
Geplaatst: 31.10.2006 - 15:47
Magazine “A Product of Free Will”
Volvo benoemt 30 hoofdredacteuren
• Introductiecampagne nieuwe Volvo C30
• Automerk haakt in op trend persoonlijke magazines
• Journalistieke jury bepaalt winnaar
Beesd, 31 oktober 2006 – Volvo Cars Nederland heeft 30 hoofdredacteuren benoemd. Elk van deze groep gasthoofdredacteuren kan dit najaar zijn of haar eigen creatieve invulling geven aan het magazine “A Product of Free Will”, dat in december zal verschijnen. Aanleiding voor deze bijzondere bladenactie is de introductie van de Volvo C30, een auto waarmee Volvo ook op designgebied een duidelijk statement wil maken.
Volvo benoemt 30 hoofdredacteuren
• Introductiecampagne nieuwe Volvo C30
• Automerk haakt in op trend persoonlijke magazines
• Journalistieke jury bepaalt winnaar
Beesd, 31 oktober 2006 – Volvo Cars Nederland heeft 30 hoofdredacteuren benoemd. Elk van deze groep gasthoofdredacteuren kan dit najaar zijn of haar eigen creatieve invulling geven aan het magazine “A Product of Free Will”, dat in december zal verschijnen. Aanleiding voor deze bijzondere bladenactie is de introductie van de Volvo C30, een auto waarmee Volvo ook op designgebied een duidelijk statement wil maken.