Sensus Connected Touch probleem

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Allardbrinkman
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01.06.2021 - 15:48

Goedenavond allen,

Aangezien ik mijn auto uit Duitsland heb en sommige instellingen nog stonden van de vorige eigenaar dacht ik vanmorgen, laat ik de instellingen van de Connected Touch terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Het systeem komt nu in een soort boot loop, Volvo logo en na een minuut of vijf zwart scherm en weer het Volvo logo (blijft doorgaan).

Weet iemand of dit op te lossen is of dat er misschien een andere oplossing is om het systeem te moderniseren (Android Auto bijvoorbeeld). Het systeem heeft ervoor gezorgd dat ik een touchscreen heb, dus dat zou ideaal zijn met een systeem als Android Auto.

Ik hoop dat iemand me kan helpen (en dat ik niet een dubbele post heb aangemaakt....).

Thnx!!

Betreft overigens Volvo V40 T2 R-design. Bj. 2013. Sensus met Navigatie (zonder de wereldbol) en een Connected Touch Media systeem.
Allardbrinkman
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01.06.2021 - 15:48

Het is even geleden dat ik dit bericht heb gepost, maar tot op heden nog geen reacties op gekregen.

Ik ben ondertussen terug geweest in Duitsland bij de dealer. Zij gaven aan dat ik beter die hun de reset had kunnen laten uitvoeren. Beetje flauw natuurlijk, want er zit immers een optie voor om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Het was volgens de dealer niet eenvoudig op te lossen. Ze moeten dit melden bij Volvo Zweden en kunnen daarop software terug krijgen en deze plaatsen (als dat lukt). Werkt dit niet moeten ze weer verder met Volvo Zweden. Zo moeten ze stap voor stap door. Klinkt als een tijdrovend klusje.. :-|

Of het werkend te krijgen is dus maar de vraag..
Een vervanging ervoor lijkt mij dus een betere optie, maar heb er nog weinig van gevonden.
Je zou het hele Sensus systeem kunnen vervangen naar een nieuwer model, maar wat komt daar wel niet allemaal bij kijken? Is dat alleen de module en de knopjes of moeten er meer dingen zoals het dashboard, scherm...

Weet niemand iets hierop? :(
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”