Pagina 1 van 1

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 15.08.2021 - 20:07
door gijsvancuijk
Best all,

sinds paar dagen werkt mijn navigatie niet meer omdat hij "huidige locatie" niet kan vinden. Raar want sinds aankoop in april functioneerde navigatie perfect en ik heb geen instelling veranderd. Op de een of ander manier is mijn status sinds paar dagen "offline" ipv "online", dit zie ik in "google maps" en in "google play" --> see attachement.

Kan iemand mij helpen hoe dit op te lossen? Waarschijnlijk is het hele simpele instelling ergens in het menu maar ik kan het niet vinden.

alvast bedankt

betreft: volvo xc40 recharge p8 2021

groeten gijs

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 16.08.2021 - 09:03
door TonH53
Het lijkt erop dat de "ingebouwde" simkaart is uitgeschakeld/defect.

optie 1: langs de garage;
optie 2: de eigen telefoon via hotspot verbinden met de auto; het dataverkeer gaat dan wel via je eigen databundel.

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 16.08.2021 - 11:09
door The Mechanic
Android even resetten door de home knop minimaal 20 seconden ingedrukt te houden.

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 17.08.2021 - 23:46
door gijsvancuijk
100x thanks voor hulp. Homeknop 20sec indrukken hielp niet meteen, nog steeds zelfde issue maar dag erna werkte alles weer. Dus of het nu verholpen is door indrukken homeknop weet ik niet zeker. Kan nog steeds een DELLE (Durch Einfach Liegen Lassen Erledigen) zijn.

nogmaals thanks voor support

groeten gijs

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 07.11.2021 - 10:35
door Gerard1970
Mijn XC60 T6 Recharge heeft hetzelfde probleem. Google is offline en kan geen GPS vinden. Ik heb de homeknop 20 sec ingedrukt, maar probleem blijft. Wel irritant. Auto is n week oud. Koppelen met voc app werkt niet, nu dit... Komt er meer? Iemand nog tips?

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 07.11.2021 - 14:06
door mees
Soms geduld ivm VOC.
Na enkele dagen pas, werkte het bij ons.

waar in het menu kan ik "online" activeren?

Geplaatst: 16.01.2022 - 10:55
door Gerard1970
Een hoop ergernis later kwam ie weer online. 2 maanden goed, nu is ie alweer 3 dagen offline. Navigeren lukt, maar verder doet geen enkele internetdienst het. Ben nog niet zo tevreden over dit google systeem. Lees mijn review op Autoweek ook maar. Gewoon geleverd zonder DAB+, terwijl dit standaard zou zijn. Die discussie loopt dus nog ff.
Handleiding Volvo zegt trouwens dat ik WiFi, sim en bt uit moet zetten, resetten, dan weer aan. Ook dat werkt niet. Morgen ff langs de garage...