Pagina 1 van 1

What The App ...?

Geplaatst: 09.09.2021 - 14:52
door Overtoom
Mijn XC90 (2016) wordt elk jaar in oktober onderhouden (dealer) en die verlengt dan meteen het service-abonnement. Daar hoort dan ook het abonnement op de "Volvo Cars" - app bij.

Een van de features van die App is dat je zo'n twee maanden VOOR de afloopdatum van dat abonnement ELKE DAG een waarschuwing krijgt dat je abonnement verloopt (zowel in de app als in de auto) en dat je contact moet zoeken met je dealer. Nu heb ik al een paar weken geleden een onderhoudsafspraak gemaakt en ik val de dealer dus niet graag lastig met deze irritante meldingen, maar ik moet OOK IEDERE DAG inloggen bij de app, anders werkt hij niet.

Wie kent dit probleem en heeft eventueel een workaroud. Ik heb geen zin om voor die anderhalve maand (die nog resteren) mijn abonnement betaald te verlengen alleen om die irritatie kwijt te raken. En het is ook vervelend dat ik de dealer hiermee moet lastig vallen.

Het is een XC90 uit 2016.

What The App ...?

Geplaatst: 09.09.2021 - 18:04
door Gouwe
Volvo Assistance en Volvo on-call zijn twee verschillende dingen. De eerste krijg je gratis bij jaarlijks onderhoud. On-call is na 3 jaar een betaalde dienst. Dus contact opnemen met de dealer en betalen. Waarom zou je de dealer niet willen lastigvallen, die is er toch voor om je te helpen? Bovendien kan hij het op afstand voor je regelen als er iets mis is met het abonnement. Een workaround is de app de komende maand niet gebruiken.
Online je abo bij on call verlengen voor 1 of 2 jaar kan ook, bijvoorbeeld hier: https://www.vstore.nl/volvo-on-call-abo ... erlenging/