titels blijven hangen bij gebruik spotify

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moos v40
2nd Gear member
Berichten: 165
Lid geworden op: 19.10.2018 - 13:49

Hallo, Heb sinds kort dat de weergave van de titels van de muzieknummers van spotify blijven hangen bij een nummer terwijl spotify al een paar nummers verder is. Als ik dan even tussen de fm en de media wissel, klopt de nummer weergave weer. Er is geen update van de auto software geweest oid. Spotify draai ik trouwens via bluetooth. Iemand dit ook ervaren of tips om dit op te lossen?
Gebruikersavatar
Elvis
2nd Gear member
Berichten: 91
Lid geworden op: 03.02.2010 - 08:58
Locatie: Noord-Holland (NL)

Ik ondervind hetzelfde probleem.
Niet bij Spotify maar via een andere muziek steaming app (SomaFM), ook via Bluetooth.

Het weergeven van de actuele playlist lijkt alleen goed te gaan als de app wordt opgestart voordat de Media functie wordt geselecteerd.
Zodra de stream onderbroken wordt en weer wordt hersteld, blijft het laatst gespeelde nummer in beeld staan en wordt de playlist niet meer ververst.

Bij mij gaat het mis zodra ik de wisseling maak van Wifi naar 4G (bij het wegrijden van mijn huis waarbij ik nog Wifi verbinding heb).
Als ik de straat uitrij, gaat de verbinding over op 4G en wordt de stream even onderbroken. Vanaf dit moment blijft bij mij de titel in beeld staan.

Ook na uitzetten van de auto en weer starten (Media blijft geselecteerd als laatst gebruikte functie) blijft de Playlist hangen.
Het lijkt dus te maken te hebben met het activeren van de Media functie waarbij het Cache geheugen wordt gereset.

Misschien zijn er nog andere gebruikers die een betere uitleg kunnen geven of een oplossing hebben?
V40 T5 R-Design Polestar (1-2017) Winterline, 8-speed GT, ACC, BLIS, standkachel, afn. trekhaak
V40 T3 R-Design Polestar (2-2014) Winterline
V50 2.4 Kinetic (11-2004)
Plaats reactie

Terug naar “V40”