Rechterportier doet niet mee

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
VolvoPainter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 12.11.2021 - 17:03

Hallo,

Sinds juli 2021 ben ik de trotse eigenaar van een Volvo V70 MkII uit 2001. Deze sterke Zweed heeft nog vele jaren te gaan en 0 problemen gehad (ik heb alle onderhoudsboekjes). Sinds ik eigenaar ben heb ik echter wel altijd een probleem gehad met mijn rechter voorportier. Deze deur doet niet mee met de centrale deurvergrendeling. Daarnaast werkt het raam niet (zowel de passagiersknop als de bestuurdersbediening doen niets) en kan ik mijn rechterspiegel niet elektrisch verstellen. De audiobox in het deurpaneel doet het echter wel. Daarnaast MOET de passagiersdeurmodule aangesloten zitten op de deur, omdat anders de centrale deurvergrendeling nergens werkt. Ik heb al eens de passagiersdeurmodule en de kabelboom van de rechterdeur vervangen, maar dit heeft allemaal niet gewerkt. Het verbaast mij zo erg dat de audiobox het wel doet en dat die PDM aangesloten MOET zijn. Dunkt mij dat er dus toch wel een circuit/spanning door de kabels loopt. Heeft iemand enig idee waar het probleem zich kan voordoen, of wat ik nog meer zou kunnen doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
WillemJan
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 09.02.2007 - 09:04
Locatie: Bij voorkeur op EHSB

IK heb dit zelf ook gehad en de fout bleek in de raamschakelaar te zitten, door die te vervangen werkte alles weer.
Voor het vervoer
V70 MY 2002 LPI 476.000 km
Voor de lol
Citroen DS 21 I.E. H Pallas 1970
Yamaha GTS 1000 a 1993
Honda SS50
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2007”