Spiegel los!

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Gesloten
Gebruikersavatar
RAmcyDX
1st Gear member
Berichten: 27
Lid geworden op: 25.05.2020 - 10:08

Vandaag op een normale maandag morgen zijn weer normale maandag morgen dingen gebeurt. De spiegel is van de houder los gekomen en lag netjes op de stoel te wachten.

heeft iemand dit ook ervaren met zijn volvo v40 late 2015 ( mag ook ander modellen zijn) spiegel? zo ja, hoe heb je dit opgelost?

1. zelf gelijmd. .Met welke lijm? (zelf dacht ik aan loctite 414, maar misschien is dat te heftig)

2. laten doen! .Waar kan ik dit dan het beste laten doen?

Ik kijk graag uit naar jullie reacties, voor dit bijzondere tafereel. Evt. kan ik ook foto's plaatsen, maar hier was het voor vandaag te vroeg voor.
Astra G-CC (GL) 1.6 8V Carburateur
V40 D2 2.0 R-design
Seat Leon FR 1.4 ACT
Gebruikersavatar
RAmcyDX
1st Gear member
Berichten: 27
Lid geworden op: 25.05.2020 - 10:08

RAmcyDX schreef: 06.12.2021 - 08:21 Vandaag op een normale maandag morgen zijn weer normale maandag morgen dingen gebeurt. De spiegel is van de houder los gekomen en lag netjes op de stoel te wachten.

heeft iemand dit ook ervaren met zijn volvo v40 late 2015 ( mag ook ander modellen zijn) spiegel? zo ja, hoe heb je dit opgelost?

1. zelf gelijmd. .Met welke lijm? (zelf dacht ik aan loctite 414, maar misschien is dat te heftig)

2. laten doen! .Waar kan ik dit dan het beste laten doen?

Ik kijk graag uit naar jullie reacties, voor dit bijzondere tafereel. Evt. kan ik ook foto's plaatsen, maar hier was het voor vandaag te vroeg voor.
Ik heb na lang zoeken mijn eigen vraag kunnen beantwoorden door een post van een andere gebruiker hier.
https://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=87383
Astra G-CC (GL) 1.6 8V Carburateur
V40 D2 2.0 R-design
Seat Leon FR 1.4 ACT
Gesloten

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”