Dames en heren wie kan mij zetten waar de interieurfilter zit van de S60? ik kan hem nergens zien en wil em graag vervangen. kan iemand me helpen ermee en indien dat zo is, is deze makkelijk te vervangen?
alvast bedankt!!!
Interieurfilter vervangen S60
-
- 3rd Gear member
Heeft een S60 een interieurfilter?
Ja, dat heeft ie. En ja, deze kun je makkelijk zelf vervangen.
Kijk maar;
http://www.miketdi.de/faq/80/pf.htm
Ja, dat heeft ie. En ja, deze kun je makkelijk zelf vervangen.
Kijk maar;
http://www.miketdi.de/faq/80/pf.htm
Marco.
V70 2.5 - S60 D5
V70 2.5 - S60 D5
-
- 3rd Gear member
Bespaar je daar veel mee door het zelf te doen? Wat kost het filter los?Moenna schreef:Dames en heren wie kan mij zetten waar de interieurfilter zit van de S60? ik kan hem nergens zien en wil em graag vervangen. kan iemand me helpen ermee en indien dat zo is, is deze makkelijk te vervangen?
alvast bedankt!!!
Vorige week bij een beurt de interieurfilter laten vervangen, kost 28,95 ex BTW.
-
- 3rd Gear member
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... ieurfilter
hier staat ook nog wat.
Als je in de zoekfunctie van dit forum "interieurfilter" intikt staat er heel wat.
hier staat ook nog wat.
Als je in de zoekfunctie van dit forum "interieurfilter" intikt staat er heel wat.
Marco.
V70 2.5 - S60 D5
V70 2.5 - S60 D5
-
- 3rd Gear member
Ik heb laatst mijn filter een rondje in de vaatwasser gehad, vervolgens in een ultrasoonbad schoongetrilt. Even laten drogen (droogoven op 60 graden)en klaar.....kosten 0 euro.
Marco.
V70 2.5 - S60 D5
V70 2.5 - S60 D5
"Die heb ik thuis ook".kreftie schreef:Ik heb laatst mijn filter een rondje in de vaatwasser gehad, vervolgens in een ultrasoonbad schoongetrilt. Even laten drogen (droogoven op 60 graden)en klaar.....kosten 0 euro.

- Battlecruiser
- 8th Gear member
Wauw! Heb je die in je intergalactische werkplaats met upbeamers?kreftie schreef:Ik heb laatst mijn filter een rondje in de vaatwasser gehad, vervolgens in een ultrasoonbad schoongetrilt. Even laten drogen (droogoven op 60 graden)en klaar.....kosten 0 euro.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 3rd Gear member
nog eentje off topic: ultrasoonbad? ieder lab. heeft ze. Ziekenhuizen ook (instrumentreiniging). Metaalbewerkers gebruiken ze .......etc etc. Ook handig voor fietskettingen e.d.
Marco.
V70 2.5 - S60 D5
V70 2.5 - S60 D5
-
- 2nd Gear member
kijk wel even goed welk filter erin moet een gewoon of een AQS filter !!!