XC70 2014 mistlampafdekkap in honingraat?

Plaats reactie
Cory
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 16.02.2006 - 00:25
Locatie: K'waard

Hallo allen,

Voor het aanzicht van het front van mijn nieuwe tweedehands"-je" lijkt het me fraaier om alles in een gelijk dessin te hebben. Daar zitten nu antraciet gewrapte honingraat (of honeycomb) grilles in.
Op de explosietekening van Volvo (US) staan onder 7 en 8 de "ring" en de mistlampafdekkap weergegeven. De bedoelde onderdelen (30744506, -07, -21 en -22, PDC-uitvoering) zijn niet via de NL'se dealers te bestellen. Uitgebreid met 'n magazijnmeester uitgeplozen, die ziet dezelfde tekening in het Volvo ordersysteem maar in de lijst onderdelen kunnen deze onderdeelnummers niet geselecteerd worden voor een bestelling.

Bij bv. Skandix of via de VS zijn ze wel te leveren - hoewel uitgesteld, niet op voorraad.
Weet iemand soms waarom deze niet "gewoon bij ons" te verkrijgen zijn?

[edit]
Ik bedacht: heeft dat soms met modelwijzingen 2013-2014 te maken? Er zijn twee verschillende tekeningen, eentje met één set kappen en ééntje met twee sets. In m'n bumper zit nu die andere set kappen, met de "haak" aan de boven/voorkant. Zijn de bumper en die kap waarin de mistlamp vastzit net een beetje anders?
Gokken dat ze passen en bij Skandix bestellen is simpel, maar als ze niet passen gooi ik bijna 250 euro over de balk - dat gaat me toch te ver.
©orné - kracht zit 'm in het vermogen de tong en de rechterhand/-voet te nuanceren
'97 ('04, D) V70 T-5 Exclusive AUT bordeauxrood
'14 ('21, EE) XC70 T6 AWD Polestar Summum (B6304T4 TF-80SCAWD) Seashell metallic (484) "loaded" is een understatement
... en 'n drie- en paar tweewielers
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”