zouden v90 velgen en banden passen onder een v60?

Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1272
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Mede door deze foto's triggerde mij de spoorverbreders. Heico levert ze ook, maar dealer zegt dat het in NL wettelijk niet is toegestaan? Kan me ook voorstellen dat ze er niet aan willen beginnen ivm al die "tril" perikelen met de V60...
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1932
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

J33Bee schreef: 26.02.2024 - 16:18 Mede door deze foto's triggerde mij de spoorverbreders. Heico levert ze ook, maar dealer zegt dat het in NL wettelijk niet is toegestaan? Kan me ook voorstellen dat ze er niet aan willen beginnen ivm al die "tril" perikelen met de V60...
in feite zou er een pop-up moeten verschijnen bij dit topic met de boodschap: deze topic lezen kan schadelijk zijn voor uw geestelijke gezondheid... :devil:
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
wasbeer2006
4th Gear member
Berichten: 926
Lid geworden op: 23.08.2021 - 20:45

Het is volgens mij zelfs vanuit verzekerings oogpunt niet toegestaan.
Omdat je iets aan de technische staat van de auto gaat aanpassen wat gevolgen kan hebben voor veiligheid.

Lekker vaag natuurlijk.

Hetzelfde als dat verplichte winterbanden verhaal in Duitsland. Dat is wel verplicht als er sneeuw ligt maar als je nu in Duitsland met droog weer bij 10 graden een ongeluk krijgt is er niets aan de hand (verzekeringstechnisch dan).

Dus zolang je ophanging niet breekt is er hier ook niets aan de hand :-)
Het ongeluk moet wel de betreffende oorzaak hebben.
-V60 B4 7dct R design wit
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1272
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Philken schreef: 27.02.2024 - 17:54
in feite zou er een pop-up moeten verschijnen bij dit topic met de boodschap: deze topic lezen kan schadelijk zijn voor uw geestelijke gezondheid... :devil:
En voor eventuele garantie ellende...
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”