Volvo V90 T4 2018 sinds medio dec geen VOC (stand-by lock)
Geplaatst: 14.01.2022 - 12:15
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, maar heb sinds medio december een probleem met de Volvo Cars app / Volvo On Call VOC.
Volvo V90 T4 2018 (import occasion uit Zweden) heeft sinds eind december problemen tussen de app en auto.
De app geeft aan dat de auto in stand-by staat (dit is permanent)
Voor 19 december nooit een probleem gehad met de app, was altijd live
Auto rijdt normaal en geen enkel probleem/issue.
Probleem is enkel en alleen de VOLVO CARS app. > app zegt dat de auto in stand-by modus staat ... > dit is permanent en niet af en toe
Standkachel is niet te bedienen.
Timers zijn niet in te stellen.
Lokatie van de auto is niet actueel en autogegegevens niet bijgewerkt.
Laatste ritregistratie 19 dec ….
- apple iPhone 12 pro iOS 15.2.1 (15.2.0 release datum 13 december > heeft dit er mee te maken?)
- app vele malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd > geen resultaat
- Volvo on Call abonnement loopt tot 17 aug 2024
- Auto is naar Volvo Service dealer geweest om probleem op te lossen > niet gelukt
- Auto heeft bij de Volvo Service dealer alle software updates gehad, is gereset > geen resultaat
- De dealer is in gesprek met Zweden, maar nog geen oplossing ….
Wellicht zijn er meer gebruikers die een vergelijkbaar probleem hebben (gehad) en wellicht de oplossing weten….???
Hoor graag!
Ik ben nieuw op het forum, maar heb sinds medio december een probleem met de Volvo Cars app / Volvo On Call VOC.
Volvo V90 T4 2018 (import occasion uit Zweden) heeft sinds eind december problemen tussen de app en auto.
De app geeft aan dat de auto in stand-by staat (dit is permanent)
Voor 19 december nooit een probleem gehad met de app, was altijd live
Auto rijdt normaal en geen enkel probleem/issue.
Probleem is enkel en alleen de VOLVO CARS app. > app zegt dat de auto in stand-by modus staat ... > dit is permanent en niet af en toe
Standkachel is niet te bedienen.
Timers zijn niet in te stellen.
Lokatie van de auto is niet actueel en autogegegevens niet bijgewerkt.
Laatste ritregistratie 19 dec ….
- apple iPhone 12 pro iOS 15.2.1 (15.2.0 release datum 13 december > heeft dit er mee te maken?)
- app vele malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd > geen resultaat
- Volvo on Call abonnement loopt tot 17 aug 2024
- Auto is naar Volvo Service dealer geweest om probleem op te lossen > niet gelukt
- Auto heeft bij de Volvo Service dealer alle software updates gehad, is gereset > geen resultaat
- De dealer is in gesprek met Zweden, maar nog geen oplossing ….
Wellicht zijn er meer gebruikers die een vergelijkbaar probleem hebben (gehad) en wellicht de oplossing weten….???
Hoor graag!