hoogvolt uitschakeling na schade
Geplaatst: 17.01.2022 - 19:25
Beste mensen,
Het betreft een XC90 T8 model 2020. Weet iemand hoe het hoogvoltsysteem weer ingeschakeld kan worden na een ongeval schade. In de SRS computer is uit te lezen dat "hoogvoltuitschakeling" geactiveerd is. De pyro fuse in het accupakket is niet afgegaan, deze is netjes 2,3 ohm. Met de BECM computer krijg ik geen communicatie, het is net of er nog ergens anders een Pyro fuse zit die de BECM/hoogvoltsysteem uitschakelt. De hybrides hebben geen Pyro fuse op de accu achterin zoals de diesel uitvoeringen...
Auto stond initieel in de safety mode, daar is ie ondertussen uit..
Heeft iemand een idee ?
Het betreft een XC90 T8 model 2020. Weet iemand hoe het hoogvoltsysteem weer ingeschakeld kan worden na een ongeval schade. In de SRS computer is uit te lezen dat "hoogvoltuitschakeling" geactiveerd is. De pyro fuse in het accupakket is niet afgegaan, deze is netjes 2,3 ohm. Met de BECM computer krijg ik geen communicatie, het is net of er nog ergens anders een Pyro fuse zit die de BECM/hoogvoltsysteem uitschakelt. De hybrides hebben geen Pyro fuse op de accu achterin zoals de diesel uitvoeringen...
Auto stond initieel in de safety mode, daar is ie ondertussen uit..
Heeft iemand een idee ?