Zonder er een oordeel over te gaan vellen,
ALLE medewerkers zijn daar TOPPERS! Hebben kennis, weten wat ze doen, zeggen wat ze doen.
Er is er één die buiten de boot valt.... en laat hij nu degene zijn die.......
Zonder er een oordeel over te gaan vellen,
Nou dat zou kunnen maar geloof het (nog)niet...... Ik denk dat er sowieso 1 expert is.... En ook dat zonder oordeel, immers kan het niet bevestigen nog ontkennen. Hij is wel 100% een 'vreemdganger'.
Okay dan. Van Stefan begreep ik dat deze monteur juist naar de Volvo-opleidingen specifiek voor stekkerauto's gaat. En het doen van een ERAD vervanging is zijn favoriete onderhoudsklus.
Als dat zo is dan heb jij gelijk. Is het de jongste of is het de oudste? Of zit hij er net tussen in?
dat wordt een ritje naar Obbe zo te lezen(hij kan blijkbaar de 180max eraf halen)Hans oet Twent schreef: ↑22.01.2023 - 20:28 Afgelopen week moest ik plotseling in issue oplossen in een niet aangrenzend land van Nederland maar diep Europa in. Kon niet met de vlieger zullen we maar zeggen. Voor het eerst met de V60 een mooie business trip gemaakt. Donders wat stuurt dat ding goed. In Deutschland lekker de spiegel tegen de vangrail aan en gas er op. Gruwelijk wat kan dat ding tekeer gaan zeg. Stel je voor een LKW op het linker spur, zeg maar 90 km/h, een Deutsches Fahrzeug achter mij. LKW naar rechts en dan ik het gas vol onderin. Man man man wat een geweld...... tot 180.... Daarna is hij klaar. (En er zit nog veeeeeel meer in) Echt keerls dat is op zulke business trips zonder sprekende navigatie naast je echt frustrerend. De Bulli bussen van VW & de Vito's knallen je voorbij. De Golfjes met een 1.2 motor rijden je zoek. Het is de mindset die even om moet. Dat lukt wel maar op sommige momenten is de acceptatie wel een dingetje. Wetende dat ik met de V70/V90 D4 auto's behoorlijk wat km op de Autobahn heb gereden waarbij de Tago regelmatig 200++ aan gaf.
Neemt niet weg dat de auto een aangename wagen is. In een land waar je niet harder mag dan 130 de cruise daar op gezet en hem maar laten lopen. In een land waar 110 de max is dito. Ook dan loopt hij mooi en en heb je nog genoeg vermogen over. Op de Heimfahrt kreeg ik aan het begin van de avond Schnee und meer ellende over me heen. De auto in de AWD gezet en uit de Stau op zoek via de Landstrassen naar een Hotel. Uiteraard gevonden en de weg door bergachtig gebied er naar toe was Wunderbar. Zal wel aan mij liggen maar had echt de indruk dat de grip fenomenaal was. De volgende ochtend op de besneeuwde parkeerplaats ff gas er op omhoog gegeven. Geen enkel wiel sloeg volgens mij door. Echt een top ervaring.
Vergelijk ik de V60 met de V90, dan is de Hybride techniek in de V90(CC) voor mij het absolute Summum.
Let wel ben echt blij met de V60 T6 en het is een echte kilometer vreter. Tot 180 km/h is het een een echte Autobahn killer.
Helemaal waar. Zo ontiegelijk jammer dat een 60 of 90 niet als T6/T8 CC is te krijgen.
idd, heb hetzelfde probleem(al is de versnelling tot 180 met een d3 "ietsje" minder spectaculair...
Mijn moeder kon dat altijd 1 keer per eis zeggen. Dan riepen mijn broer en ik in koor vanaf de achterbank dat ze weer snel moest gaan slapen