Schokkerig V70 T4

Plaats reactie
Bosshardt
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 26.01.2007 - 10:31

Hallo forumleden,

Met m'n trouwe V70 koud weggereden.
Beetje schokkerig en bij 80km/h gas bijgeven bijna
stuiterend. Even maar, want later niks meer van gemerkt. Uitgelezen met warme motor en bij koude start: geen meldingen. Garage dacht aan storing temperatuursensor en dan teveel brandstof bij koude motor, maar zonder meldingen is dat lastig vast te stellen.

Gewoon vergeten en verder karren, of weet iemand waar ik het zou kunnen zoeken?

Groeten, Rogier
Volvolof
3rd Gear member
Berichten: 320
Lid geworden op: 16.01.2007 - 22:45
Locatie: Best

Als het eenmalig was zou ik het er bij laten. Als die het nu goed doet weet je ook niet wat je moet vervangen. Als het terugkomt dan zou ik er wel werk van maken.
Misschien de laatste tijd weinig gereden en heeft de E10 benzine wat water verzameld ?
Als de motor dan wat warmer wordt kan het water verdampen en belletjes geven in de brandstof leiding.
Maar er zijn nog veel meer oorzaken te verzinnen. Hopelijk niet het injector probleem (zie S60/V60 op dit forum)
Bosshardt
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 26.01.2007 - 10:31

[quote=Volvolof post_id=1746354 time=1656180005 user_id=5270]
Als het eenmalig was zou ik het er bij laten. Als die het nu goed doet weet je ook niet wat je moet vervangen. Als het terugkomt dan zou ik er wel werk van maken.
Misschien de laatste tijd weinig gereden en heeft de E10 benzine wat water verzameld ?
Als de motor dan wat warmer wordt kan het water verdampen en belletjes geven in de brandstof leiding.
Maar er zijn nog veel meer oorzaken te verzinnen. Hopelijk niet het injector probleem (zie S60/V60 op dit forum)
[/quote]

Dank je, ik kijk het even aan én ga even zoeken naar info over het injector probleem. Is dat een probleem waarbij geen meldingen verschijnen in de computer?
Bosshardt
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 26.01.2007 - 10:31

Deze kan afgesloten worden, want het bleek dat het probleem weg was na een flush vd automaat..👍
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20411
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Topics worden meestal niet gesloten. Vaak zit er namelijk een leermoment in, goed voor een ander die het zelfde probleem heeft.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”