Storing app en volvo c40

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
rmo
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06.01.2022 - 15:14

Sinds een paar dagen weer geen communicatie tussen de volvo care app en mijn Volvo c40. Hebben jullie daar ook last van?
Gebruikersavatar
Yskonyn
2nd Gear member
Berichten: 54
Lid geworden op: 02.07.2022 - 14:25

Ik heb toevallig deze middag even kort connectie gehad, maar nu staat de auto in de app constant als ‘in gebruik’ en wordt de status niet meer geüpdatet.
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Niet ongebruikelijk, vooral na een update .

Als je de boel reset werkt het hoogstwaarschijnlijk wel weer in de C40. Eerst de knop van de vooruitverwarming net zo lang indrukken tot het sos lampje boven je hoofd rood gaat knipperen en dan nog even vasthouden.( Voet ondertussen steeds op de rem.)
Dan knop loslaten en rustig wachten tot de communicatieunit weer opgestart is en links bovenop het scherm de 3 symbolen voor internet, Bluetooth en gps weer verschenen zijn en het kruisje in het internetsymbool weg is. Dat duurt best eventjes.

Voor de zekerheid daarna de ‘home knop’ onder het grote scherm indrukken en vasthouden tot het beeld verdwijnt (dus niet ophouden als er ‘reinigingsmodus’ in beeld komt maar home knip blijven vasthouden. Dan start het scherm vanzelf opnieuw op.

Zelf doe ik dit kort na iedere OTA - Update.
C40 Ultimate Twin
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”