Kaarten installatie misluk

Plaats reactie
intered
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 14.04.2022 - 19:48

Hoi,

Tijdens de laatste auto is liep de onboard computer twee keer vast en resette die zichzelf. Ik heb zo'n vermoeden dat dit te maken heeft dat de hardeschijf vol zit. Aaangezien het ook niet meer lukt om kaarten te updated / via zowel het Sensus kaart update als via de USB.

Het vast lopen van het systeem gebeurde tevens nadat er een update was doorgevoerd voor Het Weer app. Installatie was ook mislukt en na het verwijderen van deze app (weer ruimte op de HD) liep het systeem niet meer vast.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Eventueel een mogelijkheid om een grotere HD erin te zetten?
Gebruikersavatar
Bluesbroeder
2nd Gear member
Berichten: 216
Lid geworden op: 15.07.2011 - 17:29
Locatie: Drenthe; ergens boven in.

Heb je al gecontroleerd of de HD echt vol is? Je kan ergens wel zien hoeveel in gebruik is...
Als er alleen wat appje zijn geïnstalleerd , verwacht ik niet dat deze vol is.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1053
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Ik herken dit wel een beetje.
Tot voor kort kon ik updates van Frankrijk en Duitsland niet meer "over the air" installeren omdat de kaarten teveel ruimte in namen.
Waarschijnlijk heeft de dealer tijdens onderhoud een update gedraaid en vanaf dat moment kon ik ineens Frankrijk en Duitsland wel installeren. Alleen gaf hij nu ineens aan dat de Baltische kaarten te groot was voor installatie.....
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”