Gereedschap

Plaats reactie
Newbee88
2nd Gear member
Berichten: 54
Lid geworden op: 26.08.2022 - 21:14

Vraagje in mijn volvo v70 2.0t r-edition in de kofferbak zit onder het matje een gedeelte voor gereedschap volgens mij. Wie weet wat daar allemaal in moet origineel en is dat nog te koop.
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20620
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Begin eens bij de dealer. Die kan misschien het Volvo bestelnummer vertellen (en bestellen) en jij kunt zoeken op marktplasts met het juiste nummer.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Rene64
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26.12.2018 - 15:29

Gereedschap zit een etage lager in het reservewiel ( bij mij een thuiskomer).
In de "tussenetage" heb ik liggen:
Ehbo set, setje handschoentjes voor het wisselen van een wiel, een oranje hesje, een set reservelampjes, lakstiften en een flesje reserveolie en de set dvd's van de RTI navi.
Dat lag er allemaal in van de vorige eigenaar.
Het hesje, de handschoenen en de thuiskomer heb ik de eerste dag na de aanschalf in 2018 dankbaar gebruikt, een band aan vellen gereden midden in de nacht om 2 uur op de A 12...
Was blij dat het er allemaal in lag, ik heb de thuiskomer er in een paar minuten onder gezet en ben snel doorgereden... niet leuk om op die tijd langs de weg te werken al was het bij een afslag op de vluchtstrook.
Die olie heb ik nog nooit gebruikt, tussen de beurten gebruikt hij heel weinig olie.
Volvo V70 III MY 2010 D3 Geartronic
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27502
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Ik vraag mij af of dat er ook allemaal standaard bij wordt geleverd.
Vermoed eerder de spullen om een wiel te kunnen wisselen en een sleepoog.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”