Pagina 4 van 4

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 18:43
door fredhead
Wat nu voornamelijk "nekt" is de hogere brandstofprijs ten opzichte van benzine.
Als je maar genoeg rijd kon die hogere wegenbelasting altijd al wel uit.

Kijk voor de grap eens wat de benzinevariant verbruikt van hetzelfde model, zo heb ik de rekensom ook gemaakt.
Ook met andere keuzes en bij een SUV of soortgelijks kan dat echt nog wel uit.
Zelfs LPG was een kleinere besparing dan ik had verwacht aangezien dat bij een "normale" auto wel gewoon flink scheelt.

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 19:48
door Bover
Nou dat tanken blijven we wel doen...
Ik ben benieuwd want de staatssteun op de brandstof in France van wel 0.30 wordt afgebouwd dus de prijzen gaan richting Neerlands niveau.

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 19:59
door fredhead
Moest gisteren beide auto's tanken en met de Duitsers die bij ons kwamen tanken ben ik maar niet eens gaan kijken wat de prijs dan over de grens doet momenteel.

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 19:59
door WillyWortel2
Slecht nieuws dat de Franse dieselprijs flink omhoog gaat.
In Duitsland is de tegemoetkoming al gestopt, tanken in Duitsland kost meer dan in Nederland.

Luxemburg is ook duurder geworden. Misschien heeft tanken in België nog zin.
Uiteraard voor de mensen die dicht bij de grens wonen of door Belgë rijden.

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 21:14
door Msuidgeest
Als ik zo naar het werk rij en zie hoeveel auto's er rijden zou je bijna gaan denken dat de brandstofprijs niemand interesseert.

Maar het ging hier toch over het trekken van een aanhanger?

Transport

Geplaatst: 05.11.2022 - 21:25
door Hans Eilander
Het topic heet "Transport". ;)