Google Play Store app

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RejemaS60
2nd Gear member
Berichten: 81
Lid geworden op: 09.03.2022 - 20:49

Even een nieuw draadje starten, er zijn denk ik al een aantal mensen die ipv de Sensus het Google systeem in de auto hebben.
Via dit systeem kun je diverse apps installeren. Welke app gebruik je veel en welke app zou je graag willen zien in de store?
Ben benieuwd.
Volvo S60 Plus Onyx Black.
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Spotify, AudioWagon om usb sticks af te kunnen spelen, Google Maps uiteraard zijn door mij de meest gebruikte. Ook de beta versie van Flitsmeister

Gewenst en toegezegd maar nog niet geleverd: YouTube ( om de wachttijd te veraangenamen als je onderweg met een EV aan een laadpaal staat) en een webbrowser.
Deze laatste is wel beschikbaar voor de Polestar, voor de MeganeE maar is idioot genoeg nog steeds niet vrijgegeven voor Volvo..
En dan specifiek EV: ABRP da.s een slimme routeplanner die het laden op lange trajecten indeelt en optimaliseert. Ook beschikbaar voor Polestar en de Metane-E, maar geblokkeerd door Volvo.
Verder zou ik graag een weerapp hebben die de weerscondities onderweg en op de bestemming weergeeft. Alweer wel beschikbaar in de AppStore voor Polestar maar door Volvo niet vrijgegeven.

Ik weet niet wat er bij Volvo allemaal speelt, maar dit is niet ‘de wereld aan apps’ die ons voorgespiegeld was en in hoge mate frustrerend.
C40 Ultimate Twin
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”