Diesel duurder dan bezine, wanneer gaat de wegenbelasting voor de dieselrijder omlaag?

Hier post je over van alles wat je boeit en niets met auto's te maken heeft. Ook wel het OH topic genoemd.
Denk wel om de forum regels!
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2526
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

diesel01 schreef: 09.11.2022 - 20:05 Men lijdt het meest aan dat wat men vreest…..
Ik ben wel klaar met de hele discussie wat eigenlijk geen discussie is want als je het kan betalen en er voor over hebt dan ben je klaar.
Wellicht zit daar ook de pijn, heb altijd gezegd wanneer ik minder biefstuk kan eten vanwege de auto die we rijden krijgt het ding direct een schop, we rijden nog steeds een dikke diesel met veel te veel pk en koppel dan we in het dagelijks verkeer nodig hebben.
#diesel01dropthemic
Inderdaad….het is een persoonlijke keuze om wel of niet doesel te blijven rijden . Niemand verplicht je dat immers (al rijdt het wel lekker….) en voor de zuinige kilometers hoef je het ook niet meer te doen.
De alternatieven zijn er: benzine (maar dan mis je het typische lekkere diesel-koppel) of EV ( dan heb je desgewenst nog veel meer koppel en pk’s) maar moet je op hele lange ritten wat stops inplannen.
Voor elk wat wils…..

Dan heb ik het nadrukkelijk niet over vrachtvervoer e.d., daar zijn de keuzes er ( nog) niet.
Laatst gewijzigd door mga1600 op 10.11.2022 - 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24350
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

Denk dat hier het meest zinnige en onzinnige wel gezegd is. Voor de onoplettende kijker;
- We worden gen--id, zonder dat het lekker is en wij gaan dat niet opgelost krijgen.
- Er zijn verschillende kampen.

Het wordt te persoonlijk, zonder verbreding van het onderwerp. En het risico dat het over politiek gaat is in mijn ogen onvermijdbaar. Daarom doe ik 'm op slot. Mochten er geweldige argumenten zijn om de discussie zonder herhaling van zetten verder te voeren, horen de mods het graag
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gesloten

Terug naar “Off Topic Algemeen”