V60 2012 proefgereden. 1.6 T3 H6

Plaats reactie
w.stif
4th Gear member
Berichten: 508
Lid geworden op: 09.10.2011 - 11:12
Locatie: West-Friesland

Beste mensen,

Zoals de titel al zegt: er is proefgereden in een v60 T3 H6. 2012.
Er is/komt dus weer een volvo in de familie.
"klein'"uitstapje gedaan dmv een dikke duitser....
Zoek opdracht: niet een te kleine volvo, relatief zuinig, benzine, airco, cruise, geen zilverkleur, goede onderhoudshistorie en betaalbaar, er wordt hiervoor namelijk gespaard, anders is het toch een soort van huurauto en daar houden we niet van.
Oke bij de bovag garage vier dorpen verder op hadden ze deze staan omdat de huidige auto eigenlijk aan vervanging toe is.
Alle de eisen zijn vertegenwoordigt dus dat beloofd wat.
Het alleen al zitten was als thuis komen, jeetje wat goed.
Deze mooie zwarte is altijd daar onderhouden, heeft nog maar 2ton gelopen en rijdt heerlijk.
Garage doet nog wat onderhoudswerk en dan kunnen we gaan.

Echter kwamen mij bij de proefrit wel een paar dingetjes naar voren die ik hier niet of nauwelijks beantwoord heb gezien.
Het is een kinetic uitvoering en dat is de meest karige/goedkoopste uitvoering volgens mij, zwarte raamstijlen 16inch etc.

Ten eerste wat staat die rechter ruitenwisser gek omhoog in ruststand zeg, toen we later naast eenzelfde stonden bleek die het ook te hebben, als je er op let is het niet mooi , hij steekt ook boven de paravaanplaat uit, geen aerodynamica zou ik zeggen.

Ten tweede: hoe kunnen de spiegels in geklapt worden?

Is er trouwens via het chassis nr of iets achter te komen welke opties hij allemaal heeft.
Ik weet dat er bij vw een lijst online is.

Hoor het graag weer!
Nissan QQ 1.6 black FWD 2008
BMW 520i lci e60 RWD black 2009
VOLVO V70 D5 FWD AUTOMAAT VENETIAN RED PEARL 2002 verkocht
VOLVO V70 D5 AWD GEARTRONIC MISTRAL GREEN METALLIC 2002 verkocht
AUDI 80 CS 1.6 FWD AUTOMAAT KALAHARI BEIGE 1985
GruttePier
2nd Gear member
Berichten: 89
Lid geworden op: 14.01.2020 - 20:36

w.stif schreef: 27.11.2022 - 21:03 Ten tweede: hoe kunnen de spiegels in geklapt worden?
Handmatig.
Of je heb het icoon bij je knopjes van het raam bij je bestuurdersportier. Dan druk je tegelijk op L + R knopje van de spiegels. Tevens is er dan de instelling bij auto-instellingen om die te doen bij vergrendelen van de auto (niet handig bij vorst).
w.stif schreef: 27.11.2022 - 21:03 Is er trouwens via het chassis nr of iets achter te komen welke opties hij allemaal heeft.
Ja. Kan je vragen aan iemand met toegang tot Volvo software. of de dealer.
w.stif
4th Gear member
Berichten: 508
Lid geworden op: 09.10.2011 - 11:12
Locatie: West-Friesland

He thanks grutte pier voor je reactie.
De auto is door drukte van de garage helaas nog niet afgeleverd maar verwacht dit nog voor de kerst.
De spiegels zijn dus te allentijde in te klappen?
Nissan QQ 1.6 black FWD 2008
BMW 520i lci e60 RWD black 2009
VOLVO V70 D5 FWD AUTOMAAT VENETIAN RED PEARL 2002 verkocht
VOLVO V70 D5 AWD GEARTRONIC MISTRAL GREEN METALLIC 2002 verkocht
AUDI 80 CS 1.6 FWD AUTOMAAT KALAHARI BEIGE 1985
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”