Zolang hij deze simpele vraag niet beantwoordt neem ik geen enkele post van hem in deze discussie serieus.
Jammer voor hem toch dat hij vanwege zijn koppigheid zo om zich heen moet slaan en zichzelf daarmee vanzelf in de hoek plaatst?
Zolang hij deze simpele vraag niet beantwoordt neem ik geen enkele post van hem in deze discussie serieus.
3 zelfs waarbij een goedkeuring 15 maanden geeft.
Dat geeft significant meer ruimte.....
Dit bedoel ik ook met: het hele verhaal is iets uitgebreider.
Yep. Wij deden het ook altijd gelijk met de grote beurt. En scheelt ook nog eens in de portemonnee
Dan denk ik dat je in dit geval de reparatie niet meer op dezelfde dag klaar hebt.
Komt doordat politici zich er mee bemoeid hebben.WillyWortel2 schreef: ↑06.01.2023 - 17:21 Jullie hebben allemaal gelijk.
De publicatie in de staatscourant klopt ook niet.
Ik heb wel een vraag.
Hoe kan een diesel met een euro 4 motor voldoen aan de norm die geldt voor een euro 6 motor?
Dat heb ik dus ook. Hier is er voorlopig geen sprake van. Kan zelfs nog enkele jaren gaan duren.
Je koopt een auto met een roetfilter. Alles werkt naar behoren en de auto krijgt het onderhoud wat nodig is. Dan zou er toch geen afkeur mogelijk hoeven te zijn? APK issues gaan over afwijkingen t.o.v. de vastgestelde standaard. Toch? De APK test kan toch niet ineens gaan afwijken t.o.v. de standaard van de fabrieksinstellingen / leveringen / onderhoud?fredhead schreef: ↑11.01.2023 - 16:16Dan denk ik dat je in dit geval de reparatie niet meer op dezelfde dag klaar hebt.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar wat dit gaat betekenen, kijkend naar de afkeuren in bijvoorbeeld België kan het dusdanig veel werk zijn dat je meerdere dagen zoet bent voordat je de boosdoener te pakken hebt.
Lees: als het roetfilter vervangen niet voldoende is.