Hernieuwde kennismaking met Volvo (V90)
Geplaatst: 16.12.2022 - 15:27
Na 1 van de eerste Volvo V40's D2 Summuns naar volle tevredenheid te hebben gereden en na vele omzwervingen toch uiteindelijk terug bij Volvo uitgekomen.
Na een Mercedes E500 (2003), Skoda Superb, Metsubsidie PHEV, Audi A4, Alfa Romeo Giulia, Mercedes ML55 AMG (2003), Mercedes S320 (2003) de youngtimer periode afgesloten met de aanschaf van een Volvo V90 T4 Momentum Pro (2020).
Mijn 'hobbies' waren altijd Mercedessen van 10-15 jaar oud echter had ik nu behoefte aan wat nieuwers. Eigenlijk eerst naar Mercedes gekeken (E350 stekker) maar omdat mijn vrouw lyrisch was over haar 2014 V60 T4 in Rebel Blue toch maar eens bij de Dealer binnen gestapt en daar stond een prachtige V90 met precies de opties die ik belangrijk vind.
Na een proefrit eigenlijk direct besloten en nu sinds Januari dit jaar al 10.000 km mega tevreden over de beslissing.
Ik heb een Onyx Zwarte V90 T4 Momentum Pro. Persoonlijk gebruik ik 3 of 4 opties regelmatig dus een R-design of Inscription heeft voor mij geen meerwaarde. Eerlijkheidshalve moest ik even wennen aan het automatische bak.... Maar ik wil Polestar Engineered aanschaffen bij de 1e beurt volgend jaar... Hopelijk schakelt de bak dan wat constanter...
Na een Mercedes E500 (2003), Skoda Superb, Metsubsidie PHEV, Audi A4, Alfa Romeo Giulia, Mercedes ML55 AMG (2003), Mercedes S320 (2003) de youngtimer periode afgesloten met de aanschaf van een Volvo V90 T4 Momentum Pro (2020).
Mijn 'hobbies' waren altijd Mercedessen van 10-15 jaar oud echter had ik nu behoefte aan wat nieuwers. Eigenlijk eerst naar Mercedes gekeken (E350 stekker) maar omdat mijn vrouw lyrisch was over haar 2014 V60 T4 in Rebel Blue toch maar eens bij de Dealer binnen gestapt en daar stond een prachtige V90 met precies de opties die ik belangrijk vind.
Na een proefrit eigenlijk direct besloten en nu sinds Januari dit jaar al 10.000 km mega tevreden over de beslissing.
Ik heb een Onyx Zwarte V90 T4 Momentum Pro. Persoonlijk gebruik ik 3 of 4 opties regelmatig dus een R-design of Inscription heeft voor mij geen meerwaarde. Eerlijkheidshalve moest ik even wennen aan het automatische bak.... Maar ik wil Polestar Engineered aanschaffen bij de 1e beurt volgend jaar... Hopelijk schakelt de bak dan wat constanter...