Ik ben het met je eens dat de toevoeging van een optisch signaal beter was geweest. Zowel bij deactivatie van PA als wel bij instellen van PA met een snelheid die boven de maximun snelheid van PA ligt.J33Bee schreef: ↑06.01.2023 - 21:03 Je doet er nu lacherig over maar in DE is dit echt niet fijn. Ik schrok me de eerste keer echt rot in een bochtig stuk snelweg met uiteraard de handen aan het stuur.
Ik weet niet hoe stevig jij het stuur beet hebt met PA actief maar ik niet zoals normaal, zeker in de bochten niet want dan helpt de PA heerlijk. Als je dan al accelererend boven de 135 km/h komt na een voorligger met PA actief ACC op 150 km/h en in de bocht schiet de PA gewoonweg los omdat je boven de 135 km/h komt… Ik was behoorlijk over de zeik…
Eerlijk gezegd rijd ik nooit op PA met hogere snelheden en bochtige trajecten.
Doe mij maar dan de normale cruise control, dan heb ik tenminste zelf controle over de manier van afremmen én accelereren.
Indien ik PA gebruik heb ik mijn stuur ook niet stevig beet.