Verhuizen .....

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Erikho schreef: 29.01.2023 - 11:00 Je zal er geen spijt van krijgen Harry, ik rij tot volle tevredenheid sinds juni vorig jaar met de PS2, en het elektrisch rijden is super relaxed!
Dank, ik hoop het Erik. Ben erg benieuwd. Maar evenzogoed heb ik weliswaar een (te tekorte) tijd veel plezier van mijn XC40 gehad hoor. Morgen ophalen, dus ik meld me nog wel even hier.
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Heb nog 2 dingetjes liggen die ik uiteraard niet meer kan gebruiken nu. Als er iemand is die ze hier in Beneden-Leeuwen (gratis) af wil halen..... be my guest!

1. deel van inleg stuur (men was vergeten het R-design logo erin te plaatsen)
2. R-design logo voor op achterzijde auto (Ik wilde aan achterzijde geen logo's etc, dus heeft men dit weggelaten bij aflevering)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Harry M.
3rd Gear member
Berichten: 415
Lid geworden op: 14.08.2020 - 13:52

Harry M. schreef: 31.01.2023 - 09:46 Heb nog 2 dingetjes liggen die ik uiteraard niet meer kan gebruiken nu. Als er iemand is die ze hier in Beneden-Leeuwen (gratis) af wil halen..... be my guest!

1. deel van inleg stuur (men was vergeten het R-design logo erin te plaatsen)
2. R-design logo voor op achterzijde auto (Ik wilde aan achterzijde geen logo's etc, dus heeft men dit weggelaten bij aflevering)
Oh ja, ook nog zo'n Zweeds vlaggetje in de orginele Volvo verpakking. Zo'n ding dat je vroeger tussen je motorkap en spatbord standaard erbij kreeg. (Ik vind het maar niets :-))
Plaats reactie

Terug naar “XC40”