Of andere interpretatie.
Wasbeer heeft iig gelijk dat in het verleden modellen zijn uitgeleverd zonder BLIS en CTA, die zaken werden niet eens in de prijslijst genoemd.
Hoe werd dat in het verleden gecommuniceerd aan de dealers?
Of andere interpretatie.
Mijn iPad liep wat achter ik miste pagina’s
Ja, klopt. En de grootste dodehoek zit vaak nog achter de A stijl. Daar werkt de herkenning niet.wasbeer2006 schreef: ↑06.02.2023 - 21:10 Dat vind ik zo vervelend zo,n lijntje heb ik gelukkig niet. Vergeten waarschijnlijk.........
Je hebt in een personen auto echt geen dode hoek als je de spiegels goed afsteld
Bij mij rijd een auto zo vanuit de buiten de binnenspiegel in of andersom.
En uit de spiegels zie ik hem al in mijn ooghoeken, zelfs als je amper kijkt.
Het is een mooi systeem en zeker in geval van plotselinge acties kan je sneller een kant kiezen, laat helder zijn dat, mits juist gebruikt, het echt een meerwaarde is, maar dat laatste zie ik steeds vaker niet gebeuren, voor een bepaald type bestuurder is oranje nog inhaken en rood net niet. Ik zal het type bestuurder en auto die dat het vaakst doet niet noemen.
Ik vond het ook jammer dat ik het niet had, maar als dit onoverkomelijk is, ga ik me ernstig zorgen maken over het rijgedrag van die bestuurders.
Van alle opties die er niet op hadden kunnen zitten, is dit voor mij de minst erge. Het is jammer, maar het is maar een klein hulpmiddel.Skieur schreef: ↑06.02.2023 - 23:14Ja, klopt. En de grootste dodehoek zit vaak nog achter de A stijl. Daar werkt de herkenning niet.wasbeer2006 schreef: ↑06.02.2023 - 21:10 Dat vind ik zo vervelend zo,n lijntje heb ik gelukkig niet. Vergeten waarschijnlijk.........
Je hebt in een personen auto echt geen dode hoek als je de spiegels goed afsteld
Bij mij rijd een auto zo vanuit de buiten de binnenspiegel in of andersom.
En uit de spiegels zie ik hem al in mijn ooghoeken, zelfs als je amper kijkt.
Het is een mooi systeem en zeker in geval van plotselinge acties kan je sneller een kant kiezen, laat helder zijn dat, mits juist gebruikt, het echt een meerwaarde is, maar dat laatste zie ik steeds vaker niet gebeuren, voor een bepaald type bestuurder is oranje nog inhaken en rood net niet. Ik zal het type bestuurder en auto die dat het vaakst doet niet noemen.
Ik vond het ook jammer dat ik het niet had, maar als dit onoverkomelijk is, ga ik me ernstig zorgen maken over het rijgedrag van die bestuurders.
Een tegemoetkoming vanuit Volvo is wel op z’n plaats. Je betaald immers natuurlijk wel voor iets wat je niet krijgt.
Dat is in lijn met de info die mijn dealer gaf over de bestelde v90
Volledig eens! Je kan zo toch niet meer in goed vertrouwen een nieuwe auto bestellen..
Ik weet dat het bij BMW in ieder geval ook gebeurt.
Ik heb dit nu ook vernomen van mijn dealer. Mijn v60 T8 had als productiedatum afgelopen maandag. De dealer zag die datum rood in zijn systeem staan en kon niet zeggen wat de betekenis daarvan is. Of het met of zonder blis is, is even afwachten. Hij zat iig niet op de lijst van de importeur, maar er was wat onduidelijkheid in het systeem. Op één plek stond het ‘normaal’ op een andere plek stond intellisafe zonder blis
Ik weet dat Audi op dit moment geen Q4 uitlevert. Een in november 2021 besteld exemplaar heeft nog steeds geen productiedatum. Een exemplaar dat in januari 2022 is besteld idem. En die kan ook niet uitgewisseld worden met de eerder bestelde.