MP3 bestanden naar harde schijf kopieren

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AirBoxeRT
2nd Gear member
Berichten: 195
Lid geworden op: 25.12.2022 - 11:07

Beste Volvorijders,

Ik heb een Volvo XC90 Recharge Long Range, model 2022 late met senus navigatiesysteem. In het middenconsole zitten 2 usb aansluitingen. Als ik daar een USB met MP3 bestanden in stop, dan kan ik die muziek afluisten. Dat werkt prima. Maar is het ook mogelijk om de MP3's op de harde schijf te kopieren?

Op de volvo site vind ik bij Sensus connect onderstaande. Maar heb ik wel sensus connect? Zo ja, de volgende zin/ beschrijving snap ik niet: "Druk in de normaalweergave van de harde schijf op OK/MENU en kies voor het kopiëren Van disk/Van USB.". Kan iemand mij helpen uit te leggen hoe ik MP3 bestanden op de harde schijf krijg?

Van de volvo site:
Muziek kopiëren naar de harde schijf van de auto
Bijgewerkt 29-9-2020

Het is mogelijk muziek op een cd of een USB-stick te kopiëren naar de harde schijf van de auto.
Muziek kopiëren naar de auto

Uw auto biedt de mogelijkheid om muziek op een cd of een USB-stick te kopiëren. U kopieert muziekbestanden als volgt:

Plaats de cd of sluit de USB-stick aan.

Druk in de normaalweergave van de harde schijf op OK/MENU en kies voor het kopiëren Van disk/Van USB.

Kies eerst wat u wilt kopiëren en daarna Doorgaan.

Kies Bestemming selecteren voor de beoogde locatie van de te kopiëren muziek gevolgd door Import naar geselecteerde map starten.

Muziek importeren van disk/Muziek importeren van USB.

Verwijder de cd/USB-stick niet voordat de bestanden zijn gekopieerd en de melding Muziekbestanden geïmporteerd verschijnt.
***
Volvo XC90 Recharge Longrange 2022 late

🇸🇪Mijn persoonlijke weblog🇸🇪
viewtopic.php?t=92292

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”