Bumper raadsel

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
JasperPvW
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04.04.2023 - 14:40

Beste Forumleden,

Ik sta voor een raadsel, namelijk het volgende:

Afgelopen februari een prachtige Volvo V40 T4, modeljaar 2018, in de uitvoering Business Sport R-Design gekocht. Als je in een bepaald model auto rijd kijk je onderweg toch wat meer uit naar vergelijkbare modellen, waardoor het mij begon op te vallen dat de combinatie LED koplampen en dagrijverlichting die in de bumper zit niet voorkomt, voor zover ik heb kunnen onderzoeken is deze combinatie aanwezig bij modellen met halogeen koplampen. Daarnaast is de verlichting in de bumper met geen mogelijkheid aan te krijgen...

Daarom lijkt het erop dat de bumper ooit vervangen is door een model die niet bij het type voertuig past, maar misschien heb ik het mis en daar ben ik even benieuwd naar. Er is namelijk geen schade verleden bekend, maar een hele bumper vervangen doe je ook niet zomaar..?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1356
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Het lijkt mij de originele bumper te zijn van de Business Sport. Alleen zaten daar zwarte plastic kapjes in, en is dat in jouw auto vervangen door LED verlichting.
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12279
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Hoort er idd niet in te zitten
Gebruikersavatar
OsmiumV40
1st Gear member
Berichten: 30
Lid geworden op: 18.01.2023 - 20:14
Locatie: Hilversum

Heb exact het zelfde type auto en bij mij ziet het er zo uit.
Ik zie trouwens ook dat je de chrome strips om het Volvo logo heen mist, maar dat is vast geen nieuws :)
IMG_4921.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V40 T4 Business Sport 2017 met eigen aanpassingen: Carplay, Chrome Delete: blacked out grill en window trim.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12279
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

Losse led drl units mogen icm de Thor koplampen iig niet branden
JasperPvW
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04.04.2023 - 14:40

OsmiumV40 schreef: 05.04.2023 - 11:06 Heb exact het zelfde type auto en bij mij ziet het er zo uit.
Ik zie trouwens ook dat je de chrome strips om het Volvo logo heen mist, maar dat is vast geen nieuws :)

IMG_4921.jpg
Dit is volgens mij de normale configuratie inderdaad. Chromen strips was me ook opgevallen, maar dat vind ik persoonlijk nog wel iets hebben. ;-)
Plaats reactie

Terug naar “V40”