V I D A

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aertssenhjc
5th Gear member
Berichten: 1596
Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
Locatie: omg. Bergen op Zoom

Kan iemand mij helpen aan een het software pakket VIDA? Ik moet mijn interieur ventilator gaan vervangen en ik begreep dat dit een klus is waar ik deze software met de aanwezige in- en uitbouw handleiding voor nodig heb. Een klus waar ik erg veel zin in heb.... ( not )

Ik moet nog een aantal andere klussen op termijn gaan uitvoeren.
Ik heb ooit van een behulpzaam mede forumlid, VADIS gehad, maar helaas staat hier mijn bouwjaar niet meer tussen.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroen 2CV6 Club Blue Celeste.1986

Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04




Als ik de video goed begrijp heeft men eerst de ventilator op het chassis geplaatst en daar de rest omheen gebouwd. Sterkte!
Rene still rocks
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:32
Locatie: Heerhugowaard

ik heb een engelstallige Volvo c70 2008 repairmanual zal proberen m via upload te delen met jullie
Rene still rocks
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:32
Locatie: Heerhugowaard

bestand is te groot , zal ff anders doen ....
Rene still rocks
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.03.2022 - 20:32
Locatie: Heerhugowaard

Het gehele bestand is 97,7 MB, op PDF
Kan het toch ook inpakken? Iemand die me de juiste tip kan geven ,heel graag
Dan heb iedereen dr misschien wat aan. kan me niet eerder terug melden dan morgenavond .
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27449
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

De vraag die hier wordt gesteld gaat over een V60 volgens mij, niet over de C70.
Een PDF van het door jou genoemde formaat kan je ook niet klein genoeg krijgen dat deze als bijlage toegevoegd kan worden aan je bericht.

Ik zou de TS een PB sturen, mocht hij wat aan het document hebben kan je deze via WeTransfer gratis naar hem toe sturen.

Overigens gok ik dat het ook al is opgelost aangezien de vraag in april was gesteld.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”