Aanvragen VolvoCard (premium)?

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Jaarlijks bestel ik de Premium versie van de VolvoCard, rechtstreeks via de site van Volvocard (wordt niet automatisch verlengd).
Zo ook dit jaar, althans die poging heb ik gedaan…
Na inloggen krijg je oa je gegevens te zien en kan je evt aanbiedingen bestellen. Ook de mogelijkheid om de Premium Card aan te vragen is aanwezig. Maar verder dan de knop ‘aanvragen’ kom je niet. Je krijgt vervolgens te zien wat Premium inhoudt (en in mijn geval dat mijn huidige card is verlopen) maar het proces deze (opnieuw) aan te vragen ontbreekt.
Ik heb de standaard card (onlangs jaarlijks onderhoud gehad en dus verlengt de garage deze), maar wil het comfort van de Premium hebben.
Zijn er meer ervaringen mbt het ontbreken van de aanvraagmogelijkheid op de site of zie ik iets over het hoofd?
Mogelijk mankeert de site wat aangezien de contactmogelijkheid (via contactformulier) ook niet werkt; je krijgt dan een foutmelding:
“Er was een probleem met het verifiëren van je captcha cURL error 77” terwijl daar gewoon een vinkje wordt gezet.
(Heb dus maar een mail rechtstreeks naar ze gestuurd voor opheldering, maar ben even benieuwd naar andere ervaringen)
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40659
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Ik laat de dealer dat regelen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ben schreef: 22.10.2023 - 16:52 Ik laat de dealer dat regelen.
Dat is ook een optie, maar ik deed dat altijd zelf.
Nu lijkt dat niet te werken….
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Emmevi
5th Gear member
Berichten: 1022
Lid geworden op: 24.10.2009 - 20:19

Ik heb het geprobeerd, maar omdat onze Premium de komende drie weken nog niet afloopt krijg ik de melding dat verlenging momenteel niet mogelijk is.
V60 B3 Pebble Grey '22
V50 2.0 Electric Silver '10
V40 1.8i Lavasvart Metallic '04
Suzuki Baleno 1.6 ‘00
Suzuki Vitara 1.6 Metal Top ‘90
Honda Integra 1.5 ‘86
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Emmevi schreef: 22.10.2023 - 18:03 Ik heb het geprobeerd, maar omdat onze Premium de komende drie weken nog niet afloopt krijg ik de melding dat verlenging momenteel niet mogelijk is.
Tja, die van mij is dus al afgelopen en alsnog kan ik niks…..
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27637
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Dealer iets niet aangevinkt in het systeem nadat je langs bent geweest voor de beurt?
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

fredhead schreef: 22.10.2023 - 18:30 Dealer iets niet aangevinkt in het systeem nadat je langs bent geweest voor de beurt?
Zou ie wel gedaan hebben want dat checkte hij nog toen ik m ophaalde.
Maar heb m vanmiddag al een mail gestuurd dat na te kijken.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 27652
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Ik heb het ook via de dealer geregeld, ging best vlot.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32862
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ik heb heel bijzonder nu bij die XC40 opeens ook PREMIUM staan op het kaartje.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24357
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

@Paul; hoort bij het SELEKT occasions.

@Tiago; dat is omdat volgens de site de gewone kaart, en dus Assistance, verlopen is. Zonder geldige Assistance geen Premium Assistance. Het duurt altijd even voordat alle data na een onderhoudsbeurt in alle systemen door gedruppeld is. Dus óf even wachten óf je dealer vragen het te regelen.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
mees
6th Gear member
Berichten: 2956
Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

teebee schreef: 22.10.2023 - 12:45 Jaarlijks bestel ik de Premium versie van de VolvoCard, rechtstreeks via de site van Volvocard (wordt niet automatisch verlengd).
Zo ook dit jaar, althans die poging heb ik gedaan…
Na inloggen krijg je oa je gegevens te zien en kan je evt aanbiedingen bestellen. Ook de mogelijkheid om de Premium Card aan te vragen is aanwezig. Maar verder dan de knop ‘aanvragen’ kom je niet.
Mijn card werd wel automatisch bij een beurt verlengd. Maar toen ik jaren geleden naar Premium wilde via de site, lukte dat niet. Telefonisch via dealer wel, gelukkig.
Tegenwoordig bij aanvraag jaarbeurt, Premium aanvinken.
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Ik regel het altijd zelf via de site, maar dit jaar lijkt dat dus niet te lukken.
Volvocard heeft mijn mail beantwoord, en het zou inmiddels weer moeten kunnen.
Geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde. Dus heb ze weer geïnformeerd dat het nog niet lukt via de site.
Zal vervolgd worden.
(Kan natuurlijk ook via de dealer, maar ik doe het altijd via de site… ‘dus’… 🤪 )
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Walter schreef: 23.10.2023 - 08:33 @Paul; hoort bij het SELEKT occasions.

@Tiago; dat is omdat volgens de site de gewone kaart, en dus Assistance, verlopen is. Zonder geldige Assistance geen Premium Assistance. Het duurt altijd even voordat alle data na een onderhoudsbeurt in alle systemen door gedruppeld is. Dus óf even wachten óf je dealer vragen het te regelen.
Eea zou volgens Volvocard nu moeten kunnen…. Maar dat is (nog) niet het geval.
Gecombineerd met de onmogelijkheid via het contactformulier een bericht te sturen (foutmelding) zal er wellicht iets met de site zijn.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32862
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Wat lief van Volvo!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 6930
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Volvocard heeft inmiddels wat omgevallen bits&bytes opnieuw geordend en het bestelproces werkt weer….
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder en heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. met veel lekkers (V40 CC MY18, Denim Blue)
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, Peugeot 208
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”