Pagina 1 van 1

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 12:45
door teebee
Jaarlijks bestel ik de Premium versie van de VolvoCard, rechtstreeks via de site van Volvocard (wordt niet automatisch verlengd).
Zo ook dit jaar, althans die poging heb ik gedaan…
Na inloggen krijg je oa je gegevens te zien en kan je evt aanbiedingen bestellen. Ook de mogelijkheid om de Premium Card aan te vragen is aanwezig. Maar verder dan de knop ‘aanvragen’ kom je niet. Je krijgt vervolgens te zien wat Premium inhoudt (en in mijn geval dat mijn huidige card is verlopen) maar het proces deze (opnieuw) aan te vragen ontbreekt.
Ik heb de standaard card (onlangs jaarlijks onderhoud gehad en dus verlengt de garage deze), maar wil het comfort van de Premium hebben.
Zijn er meer ervaringen mbt het ontbreken van de aanvraagmogelijkheid op de site of zie ik iets over het hoofd?
Mogelijk mankeert de site wat aangezien de contactmogelijkheid (via contactformulier) ook niet werkt; je krijgt dan een foutmelding:
“Er was een probleem met het verifiëren van je captcha cURL error 77” terwijl daar gewoon een vinkje wordt gezet.
(Heb dus maar een mail rechtstreeks naar ze gestuurd voor opheldering, maar ben even benieuwd naar andere ervaringen)

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 16:52
door Ben
Ik laat de dealer dat regelen.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 17:10
door teebee
Ben schreef: 22.10.2023 - 16:52 Ik laat de dealer dat regelen.
Dat is ook een optie, maar ik deed dat altijd zelf.
Nu lijkt dat niet te werken….

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 18:03
door Emmevi
Ik heb het geprobeerd, maar omdat onze Premium de komende drie weken nog niet afloopt krijg ik de melding dat verlenging momenteel niet mogelijk is.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 18:09
door teebee
Emmevi schreef: 22.10.2023 - 18:03 Ik heb het geprobeerd, maar omdat onze Premium de komende drie weken nog niet afloopt krijg ik de melding dat verlenging momenteel niet mogelijk is.
Tja, die van mij is dus al afgelopen en alsnog kan ik niks…..

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 18:30
door fredhead
Dealer iets niet aangevinkt in het systeem nadat je langs bent geweest voor de beurt?

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 19:11
door teebee
fredhead schreef: 22.10.2023 - 18:30 Dealer iets niet aangevinkt in het systeem nadat je langs bent geweest voor de beurt?
Zou ie wel gedaan hebben want dat checkte hij nog toen ik m ophaalde.
Maar heb m vanmiddag al een mail gestuurd dat na te kijken.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 22.10.2023 - 21:54
door lint
Ik heb het ook via de dealer geregeld, ging best vlot.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 23.10.2023 - 07:54
door Paul
Ik heb heel bijzonder nu bij die XC40 opeens ook PREMIUM staan op het kaartje.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 23.10.2023 - 08:33
door Walter
@Paul; hoort bij het SELEKT occasions.

@Tiago; dat is omdat volgens de site de gewone kaart, en dus Assistance, verlopen is. Zonder geldige Assistance geen Premium Assistance. Het duurt altijd even voordat alle data na een onderhoudsbeurt in alle systemen door gedruppeld is. Dus óf even wachten óf je dealer vragen het te regelen.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 23.10.2023 - 08:40
door mees
teebee schreef: 22.10.2023 - 12:45 Jaarlijks bestel ik de Premium versie van de VolvoCard, rechtstreeks via de site van Volvocard (wordt niet automatisch verlengd).
Zo ook dit jaar, althans die poging heb ik gedaan…
Na inloggen krijg je oa je gegevens te zien en kan je evt aanbiedingen bestellen. Ook de mogelijkheid om de Premium Card aan te vragen is aanwezig. Maar verder dan de knop ‘aanvragen’ kom je niet.
Mijn card werd wel automatisch bij een beurt verlengd. Maar toen ik jaren geleden naar Premium wilde via de site, lukte dat niet. Telefonisch via dealer wel, gelukkig.
Tegenwoordig bij aanvraag jaarbeurt, Premium aanvinken.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 23.10.2023 - 19:11
door teebee
Ik regel het altijd zelf via de site, maar dit jaar lijkt dat dus niet te lukken.
Volvocard heeft mijn mail beantwoord, en het zou inmiddels weer moeten kunnen.
Geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde. Dus heb ze weer geïnformeerd dat het nog niet lukt via de site.
Zal vervolgd worden.
(Kan natuurlijk ook via de dealer, maar ik doe het altijd via de site… ‘dus’… 🤪 )

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 23.10.2023 - 19:13
door teebee
Walter schreef: 23.10.2023 - 08:33 @Paul; hoort bij het SELEKT occasions.

@Tiago; dat is omdat volgens de site de gewone kaart, en dus Assistance, verlopen is. Zonder geldige Assistance geen Premium Assistance. Het duurt altijd even voordat alle data na een onderhoudsbeurt in alle systemen door gedruppeld is. Dus óf even wachten óf je dealer vragen het te regelen.
Eea zou volgens Volvocard nu moeten kunnen…. Maar dat is (nog) niet het geval.
Gecombineerd met de onmogelijkheid via het contactformulier een bericht te sturen (foutmelding) zal er wellicht iets met de site zijn.

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 24.10.2023 - 09:27
door Paul
Wat lief van Volvo!

Aanvragen VolvoCard (premium)?

Geplaatst: 24.10.2023 - 09:58
door teebee
Volvocard heeft inmiddels wat omgevallen bits&bytes opnieuw geordend en het bestelproces werkt weer….