Ik heb een V40 uit 97.
Maar wat ik nou jammer vind is dat er wel centrale deurvergrendeling opzit maar niet op afstand bediend. Heeft iemand ervaring met het inbouwen van zoiets?(b.v inbouw schema's)
Alvast bedankt voor eventuele reacties,
erik
inbouw op afstand bediende deurvergrendeling
- danny
- 2nd Gear member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 12:02
- Locatie: Terhole
Bij de automaterialen handel kun je gewoon systemen kopen die je er op kan aansluiten. Is zo gebeurd, bij mij werkt ie al 5 jaar zo. Uit mijn hoofd zijn t maar een paar draadjes; +, -, en signaalkabel naar de verlichting.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 02.02.2005 - 22:10
Ik heb het ook gehad met een Xedos 6,wel centrale vergrendeling maar niet met afstandbediening.
Ik heb toen een Carpoint alarm in laten bouwen 120 euro (264.50 Guldens) inclucief montage.
Ze zijn er 2 dagen mee bezig geweest,dat kon nooit uit dus
.
Jammer voor Halfords, maar ik had mijn alarm met centrale afstand bediening.

Ik heb toen een Carpoint alarm in laten bouwen 120 euro (264.50 Guldens) inclucief montage.
Ze zijn er 2 dagen mee bezig geweest,dat kon nooit uit dus

Jammer voor Halfords, maar ik had mijn alarm met centrale afstand bediening.

-
- 1st Gear member
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 28.02.2005 - 10:55
- Locatie: Gouda
- Turbo4
- 2nd Gear member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 02.02.2005 - 09:15
Je kan bij halfords een vervangend relais halen die je zo inklikt op de plek van het origineele relais van de deurvergrendelingen dan heb je vergrendeling met afstandsbediening ! Heb dit eens in een fiat ingebouwd werkte prima.
Tofast4you
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40969
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Xedos, Fiat. allemaal goed en wel maar werkt dat ook bij Volvo?
Ik heb af en toe het idee dat de computer van de auto alles in de gaten heeft en onmiddellijk protesteert als er iets in het systeem veranderd wordt. Eerst FF Tjekke dus?
Ik heb af en toe het idee dat de computer van de auto alles in de gaten heeft en onmiddellijk protesteert als er iets in het systeem veranderd wordt. Eerst FF Tjekke dus?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 18.03.2005 - 00:13
Kan iemand mij dan vertellen waar deze relais zit want ik heb echt geen idee.
Lijkt me trouwens mooi als het echt zo simpel is als het lijkt maar valt in de praktijk meestal wel tegen maar iedereen wel bedankt voor de adviezen.
Groeten Erik.
P.S. Enig idee wat zo een schakelrelais kost?
Lijkt me trouwens mooi als het echt zo simpel is als het lijkt maar valt in de praktijk meestal wel tegen maar iedereen wel bedankt voor de adviezen.
Groeten Erik.
P.S. Enig idee wat zo een schakelrelais kost?
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 18.03.2005 - 00:13
De schakelrelais zit inderdaad gewoon in het zekeringenkastje.
Dus dat zwarte blokje kan ik vervangen door een ander waar dus een zender\ontvanger opzit en ik dus verder niks hoef in te bouwen?
Ik ga morgen naar de halfords.
Zodra ik wat weet zal ik jullie dit laten weten.
Bedankt en groet Erik
Dus dat zwarte blokje kan ik vervangen door een ander waar dus een zender\ontvanger opzit en ik dus verder niks hoef in te bouwen?
Ik ga morgen naar de halfords.
Zodra ik wat weet zal ik jullie dit laten weten.
Bedankt en groet Erik

-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 18.03.2005 - 00:13
Helaas, kan niet aan zo een relais komen.
Zal dus toch een universeel setje moeten kopen en zelf inbouwen. De halfords kan me niet helpen want ze hadden gen monteur?????????
En alleen de superstore van de Halfords bouwt in.
Ben gemiddeld zo'n 200 euro kwijt met inbouwen dus ga ik toch zelf maar een setje kopen en proberen. Heeft er iemand misschien een schema voorhanden?
Groeten Erik
Zal dus toch een universeel setje moeten kopen en zelf inbouwen. De halfords kan me niet helpen want ze hadden gen monteur?????????
En alleen de superstore van de Halfords bouwt in.
Ben gemiddeld zo'n 200 euro kwijt met inbouwen dus ga ik toch zelf maar een setje kopen en proberen. Heeft er iemand misschien een schema voorhanden?
Groeten Erik
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Is wel het mooiste... Wel duurder...ceebee schreef:Koop gewoon een originele, kan je er later ook nog alarm opzetten.
Maar jah... je wil wat. :?
En over dat alarm gesproken; wat kost dat eigenlijk van Volvo?
- Turbo4
- 2nd Gear member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 02.02.2005 - 09:15
Origineel is altyd beter!! ME no problemo, ,ALE,>Goedkopo en al cheapo<go to halfords!
Maar m'n ex doet haar fiatje nog elke dag open en dicht ermee

en trouwens :halfords kan me niet helpen want ze hadden gen monteur?????????
Dus als je zekering kapot is bel je een monteur?
MEER WERK ALS EEN ZEKERING VERVANGEN IS HET NIET !!!



en trouwens :halfords kan me niet helpen want ze hadden gen monteur?????????
Dus als je zekering kapot is bel je een monteur?
MEER WERK ALS EEN ZEKERING VERVANGEN IS HET NIET !!!

- hansie
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01.11.2004 - 19:33
- Locatie: Rijssen
kijk is even bij conrad, die hebben een hele reut van dat soort setjes.
en kijk hier is, ook best heel erg aardig, voor 80 eurie....incl alarm->
www.camcosystems.nl/index.php?action=pr ... duct_id=33
en kijk hier is, ook best heel erg aardig, voor 80 eurie....incl alarm->
www.camcosystems.nl/index.php?action=pr ... duct_id=33
wie zou eigenlijk het woord augurk bedacht hebben?
- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
Over rekeningen gesproken...ceebee schreef:Dus die dealer van jou rekent aardig arbeidsloon
Mijn bus moest voor z'n "zoveel duizend kilometerbeurt".
We kregen vandaag de rekening op de zaak van mijn bus...
1950 euro :shock: !!! Het meeste geld ging m zitten in het verwisselen van de V-snaar. Omdat ze daarvoor de hele motor eruit hebben moeten halen. (VW LT)
Die prijzen van tegenwoordig...
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Daarom ga ik dus niet meer naar de dealer... heb laatst 500 euro aan arbeid betaald voor "doormeten systeem," kwam neer op het zoeken naar een verroest kabeltje.
En 10,50 voor het kijken of de afstandsbediening van de CV het nog deed (wat ik ook wel had kunnen vertellen). En 80 euro voor het vervangen van de rubbertjes bij de versnellingspook, wat 10 minuten werk is volgens mensen op dit forum.
En ik krijg nooit koffie bij de dealer!
Zo dat moest eruit
En 10,50 voor het kijken of de afstandsbediening van de CV het nog deed (wat ik ook wel had kunnen vertellen). En 80 euro voor het vervangen van de rubbertjes bij de versnellingspook, wat 10 minuten werk is volgens mensen op dit forum.
En ik krijg nooit koffie bij de dealer!
Zo dat moest eruit

- Denniskl
- 5th Gear member
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 26.01.2005 - 18:23
- Locatie: Velp (gld)
En dat is dan nog wel het ergste!menjo schreef: En ik krijg nooit koffie bij de dealer!
Ik weet het koffie/thee/chocolade-apparaat te staan bij de dealer.
De mannen zeggen daar ook: Je weet m te staan he?