Spanning stoelverwarming

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
joebar
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07.10.2019 - 15:47

He luitjes
Ik heb een 2.4 op LPG, en heb volgens mij de meest simpele uitgeklede versie (moest wat nadat ik in Fr mijn auto in elkaar had gereden, en de verzekeringen er niet uit schijnen te komen) mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een V70 aut.LPG, dus mocht iemand een mooie weten tot 2004, hoor ik het graag
Tot die tijd doe ik het met de V50 , 250k gelopen, maar wat valt dat tegen als je een v70 gewend bent, waarde loze stoelen, balle muziekinstallatie waar je niets aan kunt veranderen , dus nu een Mr12volt en een FM zender mp5 player er naast hangen, meest waardeloze koplampen, iets beter met LED lampen...
Maar mij hoor je verder niet klagen :) als ik mijn ogen dicht doe en luister naar de 5 cilinder dan gaat het wel..
Maar enfin..plastic stuur er uit voor een lederen exemplaar, cruise control knoppen er in en natuurlijk aftikken om die actief te maken, trekhaak er onder, daar vertikte ik het bij dus via wat transistortjes aftakkingen gemaakt om die buiten het systeem om de trekhaak van stroom te voorzien...

Maar goed het volgende
De Stoelverwarming..
Wie kan mij zeggen of de stoelverwarming als deze aanstaat een continue spanning krijgt, of is deze gepulseerd of thermostaat geregeld..
Ik ga ook hier dus niet voor betalen, maar als ik de spanning niet kan meten , kan ik ook niet zien hoe deze er uit ziet..
Dan kan ik een sturing maken om de rug lekker comfortabel te houden als straks de kou komt
Bij voorbaat dank
Gebruikersavatar
Cavanta
2nd Gear member
Berichten: 174
Lid geworden op: 06.08.2020 - 11:51
Locatie: Mill - Noord Brabant

Ik snap even niet wat nu je vraag exact is, heb je nu al stoelverwarming?

Als je dat nog niet hebt dan moet je er andere stoelen in zetten namelijk. Kan je verder niet exact helpen, maar er zit een thermostaat in de zitting die de temperatuur checkt. Of deze verder continue of gepulseerd stroom krijgt, geen flauw idee.

Wat ik me wel afvraag: De upgrades die je nu al gedaan hebt, daar had je toch gewoon bij elkaar een V70 van kunnen kopen?
S40 2.4(i) Edition 1 bj2007, mj 2008 135.000KM
V40 2.0 2001 Phase 2 270.000KM
joebar
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07.10.2019 - 15:47

de vraag is, hoe wordt de spanning naar de stoelen geregeld voor de verwarming, is dat gewoon continue 12 v of zit er een regeling achter, en is die gestuurd op een sensor?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”