Anor's v60 t8 inscription 2020

Miguel81
3rd Gear member
Berichten: 327
Lid geworden op: 12.06.2014 - 19:50

😟 daar wordt je dan toch niet echt vrolijk van als je dat ziet. Succes met de afhandeling.
Huidige: V60 B3 Plus Dark, MY24, Vapour Grey
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1930
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

hopelijk b-stijl niet geraakt? ziet er alleszins een lelijke schade uit, zelfs achterpaneel heeft schade...
hoe is het gebeurd?
is ook de gelegenheid om de R-design voorbumper aan te schaffen aangezien er toch spuitwerk gedaan moet worden?
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Anor
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 26.08.2023 - 13:50

B stijl heeft ook schade, tenminste het scharnier van de achterdeur is eruit getrokken. Vriendin haalde een vrachtwagen in, beide waren voorgesorteerd om linksaf te slaan, het was druk dus vrachtwagen wou niet wachten, en op het moment dat mijn vriendin er met de neus langs zat wou de vrachtwagen een andere baan voor rechtdoor nemen, en helaas nam de vrachtwagen (bakwagen) met de achterkant de gehele zijkant mee. Toevallig zat ik er een paar auto's achter maar zag niet hoe gebeurde, alleen dat ik onze volvo zag en vlak erna allemaal onderdelen (deurklink, deel van de spiegel ,etc) op de grond zag. Wel een kleine vloek gelaten ja :(

Uiteindelijk is het allemaal blik maar toch is zoiets niet fijn

Aan de bumper zat ik ook te denken, eerst maar kijken hoe snel alles afgerond kan worden. Achterportier staat zoals je ziet op de foto's open en kan dus eigenlijk niet fatsoenlijk mee gereden worden.
Gebruikersavatar
Philken
5th Gear member
Berichten: 1930
Lid geworden op: 10.05.2005 - 17:02
Locatie: Leeuwergem(B)

Anor schreef: 21.03.2024 - 20:24 B stijl heeft ook schade, tenminste het scharnier van de achterdeur is eruit getrokken. Vriendin haalde een vrachtwagen in, beide waren voorgesorteerd om linksaf te slaan, het was druk dus vrachtwagen wou niet wachten, en op het moment dat mijn vriendin er met de neus langs zat wou de vrachtwagen een andere baan voor rechtdoor nemen, en helaas nam de vrachtwagen (bakwagen) met de achterkant de gehele zijkant mee. Toevallig zat ik er een paar auto's achter maar zag niet hoe gebeurde, alleen dat ik onze volvo zag en vlak erna allemaal onderdelen (deurklink, deel van de spiegel ,etc) op de grond zag. Wel een kleine vloek gelaten ja :(

Uiteindelijk is het allemaal blik maar toch is zoiets niet fijn

Aan de bumper zat ik ook te denken, eerst maar kijken hoe snel alles afgerond kan worden. Achterportier staat zoals je ziet op de foto's open en kan dus eigenlijk niet fatsoenlijk mee gereden worden.
ik ken het gevoel, mijn v60 staat momenteel bij de spuiter na 2 aanrijdingen(augustus 2023 en december 2023), ganse linkerkant wordt weer netjes gemaakt, hopelijk kan de jouwe nog gerepareerd worden
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad

you've been beaten by a bRick
Gebruikersavatar
kawazxr
3rd Gear member
Berichten: 296
Lid geworden op: 17.09.2023 - 13:21

Oei wat een pech zeg daar wordt je inderdaad niet erg vrolijk van grrrr, gelukkig is het alleen bij blikschade gebleven.
Maar hij heeft wel heel de zijkant geraakt poeh, hopelijk heeft het schadebedrijf snel tijd voor je en staat hij snel weer te blinken voor je deur.

Hopelijk een snelle afhandeling met de verzekering(en).
S60 T8 R-Design Hybride
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1357
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Au, dat is een rotschade zeg. Kan me voorstellen dat je daar wel even een paar krachttermen hebt uitgegooid....
Succes met de afhandeling!
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Gebruikersavatar
J33Bee
5th Gear member
Berichten: 1269
Lid geworden op: 14.08.2020 - 23:20

Aiaiai nasty schade zeg! Hopelijk valt het mee inderdaad. Succes met de afhandeling.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”